Even terug gelezen en kom idd ook de namen van PartyHardy, Dzjonka en Holyme tegenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb het nummer vast opgezocht, just in kees
Thnx voor het lijstje SQ.
Mooi aantal toch, en PartyHardy en Holyme staan nog op de misschien lijst volgens mij.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
Dus dan is het lijstje zo:
Zeker:
Stormqueen
Lindytje
Debsterr
Diconnected
Juud
AmNaBa
Buzzwheedle
Mss
IJsdraakje
Bubseltje
Misschien:
Holyme
Dzjonka
PartyHardy
Yeey
* Puckzzz gaat ook nog ff kijken of ze genoeg Ristretto in huis heeft voor SQ.
Het is Veghel, of all places. Al kom je met een truck + oplegger dan kan je nog parkerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:36 schreef AmNaBa het volgende:
Goed Buzz neemt mij dus mee met mijn auto , en wij vertrekken gewoon weer naar huis in de avond.
Kunnen we een beetje okee parkeren daar?
Wij nemen cola light en chips mee. Dit keer neem ik maar een ieniemini stashje mee denk ik en laat ik de essencekoffer thuisMisschien een idee dat als je een kleurtje wilt zien uit mijn stash, je dat kunt laten weten. Mijn stash staat in het linkje onder mijn bericht.
ik heb er zin in tot zaterdag
Hhihihihihi JAquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:42 schreef Puckzzz het volgende:
Willen er trouwens nog dames naar die nagelsalon?
Misschien dat ik ze dan even moet inseinen dat er een legertje nagellakverslaafden aankomt
Truequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is Veghel, of all places. Al kom je met een truck + oplegger dan kan je nog parkeren
Inclusief lichtgekleurde medemensen en veel stof? want dan is je beeld best correctquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Holyme het volgende:
Krijg spontaan new kids taferelen voor ogen
Verrekten pauperquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Inclusief lichtgekleurde medemensen en veel stof? want dan is je beeld best correct
QFT.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik neem denk ik wat optionele swaplakjes mee.
Ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT.
En mijn Cosmix, daar ik wss 1 van de weinigen ben die ze al binnen heeft dan
Nee dat zijn er te weinig om in de verkoop te gooien dat pakkeet is vandaag terug bij TDquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg dus, 1 van de weinigen![]()
Ga je ze verkopen?
I haz big azz ovenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef buzzwheedle het volgende:
neem niet al teveel mee, heb nog wel wat plates en evt nog wat ik wil swappen. wil van de week effies kijken wat evt kan geswapt.
wil wel empanadas maken, moet ze alleen nog opwarmen dan in de oven als dat mogelijk is puckzzz?
Doe maar jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Moet ik nou die nagelsalon nog waarschuwen?
lijkt me wel zo netjes
Ja daarom vraag ik het nu al, volgens mij had niemand so far muffins toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
*flashbacks heeft van 10 schalen muffins bij Mir*
Choco is altijd goed Dico!
Neen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het nu al, volgens mij had niemand so far muffins toch?
Blueberry muffins nomnomnomquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen!
ow ow ow, met bosbessers, die zijn nu volop verkrijgbaar
Mooie tijd toch?quote:
Ik moest toch komen helpen niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie tijd toch?
kan ik voor die tijd nog ff boodschapjes doen, de ballonnen aan de palen plakken enzo
Hedde gij nou dien otoo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest toch komen helpen niet?
Graag! maar daar msn-en we wel ff overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest toch komen helpen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |