Hey dude,quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:02 schreef DrDentz het volgende:
Blijkbaar ken je haar persoonlijk. Als je je oordeel al klaar hebt alleen door haar tv optredens ben je wel kortzichtig bezig.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Danielle83 het volgende:
Kunnen we het gewoon rustig houden! Het is vrijdagmiddag het zonnetje schijnt en bijna weekend
Ik neem aan dat je vanaf S1MonE ofzo bedoeld?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan moet je de laatste 10 jaar van Pacino en De Niro eens bekijken, dat is een even grote ramp. Vooral Pacino, die doet niet alleen mee in slechte films, maar zijn acteerwerk is vaak ook nog eens stukken slechter dan zijn matige tegenspelers.
Hehe, ik had het anders moeten formuleren. Acteurs die vroeger ook een 'relatief' succesvol zangverleden hebben gehad. En dat kun je van Will Smith wel zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:08 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Will Smith kan heul niet zingen!
Nee!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Paris Hilton. Hebben jullie dan nooit naar The Hottie and the Nottie gekeken?
Ik welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het slechter dan Glitter?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, ze had daar dan ook een razzie award voor gewonnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Paris Hilton had wel een geweldige deathscene in House of Wax
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |