abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:52:59 #201
299771 Bingedrinker
I'm bad for your liver
pi_85241142
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 06:02 schreef DrDentz het volgende:
Blijkbaar ken je haar persoonlijk. Als je je oordeel al klaar hebt alleen door haar tv optredens ben je wel kortzichtig bezig.
Hey dude,

We weten beiden dat IK maar wat klets 8)7 en op een provocerende manier lollig denk te zijn (wat denkt die mongool Bingedrinker eigenlijk dat hij is???)

Maar wat jij :r :r doet is gewoon steeds kijken waar ik mijn nieuwe post heb en dan reageer jij op zo'n bekrompen gereformeerde-kerk-manier. :r

Eigenlijk ben jij degene die steeds een oordeel klaar heeft... omdat jij mij als het ware stalkt hier op FOK. Moet je vooral doen hoor, lig ik niet wakker van... ik wil alleen nu even uitleggen hoe nu daadwerkelijk de vork in de steel zit. ;)

Eigenlijk ben jij best wel zielig... oO<

:r :r :r
Het leven is een puinhoop...
pi_85243036
Huh. Dit topic stond al lang in MyAT voordat jij hier reageerde. Je ziet ze vliegen denk ik.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:42:11 #203
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_85243430
Kunnen we het gewoon rustig houden! Het is vrijdagmiddag het zonnetje schijnt en bijna weekend *O*
pi_85244517
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Danielle83 het volgende:
Kunnen we het gewoon rustig houden! Het is vrijdagmiddag het zonnetje schijnt en bijna weekend *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85245462
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dan moet je de laatste 10 jaar van Pacino en De Niro eens bekijken, dat is een even grote ramp. Vooral Pacino, die doet niet alleen mee in slechte films, maar zijn acteerwerk is vaak ook nog eens stukken slechter dan zijn matige tegenspelers.
Ik neem aan dat je vanaf S1MonE ofzo bedoeld?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85245601
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:08 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Will Smith kan heul niet zingen! :P
Hehe, ik had het anders moeten formuleren. Acteurs die vroeger ook een 'relatief' succesvol zangverleden hebben gehad. En dat kun je van Will Smith wel zeggen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_85248955
Paris Hilton. Hebben jullie dan nooit naar The Hottie and the Nottie gekeken? :')
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_85249046
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Paris Hilton. Hebben jullie dan nooit naar The Hottie and the Nottie gekeken? :')
Nee! :')
pi_85251000
quote:
Ik wel :Y Maar Paris was daarin niet de slechtste :')
Where facts are few, experts are many.
pi_85251612
quote:
Is het slechter dan Glitter? :?
pi_85251662
Paris Hilton had wel een geweldige deathscene in House of Wax
pi_85251780
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Paris Hilton had wel een geweldige deathscene in House of Wax
Ja, ze had daar dan ook een razzie award voor gewonnen :') (en 5 jaar later werd ze gekozen als slechtste actrice van de afgelopen 10 jaar)
pi_85308559
Paris Hilton of Jessica Simpson..? Ach, ik nomineer ze gewoon alletwee. De eerste denkt "ik heb een hoop poen dus ik kan alles" (fail!) en de tweede denkt "ik heb een lekker lijf dus kan ik ook wel zingen en acteren" (fail!), zelfs in 'one night in Paris' komt ze niet overtuigend over :P
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_85363597
WESLEY SNIPES. als ie een zwaard heef hoeft ie niet te praten en dat kan ie ook beter niet doen
pi_85369849
Kristen Stewart :r :r :r :r
pi_85376201
Ik kan in veel films Denzel Whasington niet uitstaan!!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:47:32 #217
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_85376759
Sam Worthington, vooral in Clash of the Titans, nu is dat sowieso al een vreselijke film. Maar die Worthington kan er echt helemaal niets van. Hij excelleert in het dom kijken.
I would sooner fail than not be among the greatest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')