Ja egt wel de laatste potjes waren we even sterk en het was wachten op een foutje van een van ons beiden, de spanning zat er goed in!quote:
Jammer, het zag er goed uit en leidde direct tot een goalquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij probeert de bal onder controle te houden, maar dat lukt hem niet dus maakt ie per ongeluk een rare schaar .. dit kun je niet expres doen
Hee, anders join je even in onze clubquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie kan er online een wedstrijdje? misschien 2vs2?
commingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:27 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Hee, anders join je even in onze club
Ik mag Ronaldo in fifa echt niet, Zwaar overtated met een hoofdletter O. Sneller als usain bolt. schiet harder dan R.carlos, Schaart beter als Robinho, is sterker als Drogba, Tikt ze beter in als rooney, schiet een binnenkantje voet beter als messi, inzicht beter als xavi, hopelijk is ie in fifa 11 niet zo overrated!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Godver..
Finale verloren![]()
Zijn opstelling was:
-----------Buffon---------------
Maicon-Ramos-Chiellini-Alves
------Lampard---Gerard--------
Messi----------------Ronaldo---
----------Drogba----Villa---------
verslagen met 0-6![]()
Trouwens... waarom hebben mensen Ronaldo?? Ze passen alleen met hemKoop dan Xavi ofzo.. Met Ronaldo moet je acties maken en op goal schieten maar niet passen
Is dat leuk zo'n team? Ik vind 't maar niks ..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Doublepain het volgende:
Godver..
Finale verloren![]()
Zijn opstelling was:
-----------Buffon---------------
Maicon-Ramos-Chiellini-Alves
------Lampard---Gerard--------
Messi----------------Ronaldo---
----------Drogba----Villa---------
Ik ook niet, Gewoon standaard team en geen geouwehoer met stats en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat leuk zo'n team? Ik vind 't maar niks ..
Ultimate Team.. maar die gozer speelt sinds 09 zag ik..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat leuk zo'n team? Ik vind 't maar niks ..
Wel mooi ingestudeerd, maar wel een fout van mij keeper, Toch vind ik jou corner te gevaarlijk heb al meerdere keren gescoord uit een counter van jou corner tactiek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe vond je die corner van mij? die prachtige goal tegen jou ..
Geen idee, doe nooit Be a Proquote:
Dat kan wel, moet je volgens mij L2 en dan R >quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef Thas het volgende:
[..]
Geen idee, doe nooit Be a Pro![]()
Ik had net een briljante aanname, en wèèr met Balotelli.. @ http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/29648436
Is er nou echt geen manier om dit expres te doen? Het ziet er namelijk heel natuurlijk uit, maar ik had echt niet het idee dat ik iets anders deed dan normaal
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef JaxterNL het volgende:
Wie heeft zin om vanavond rond een uur of 8/9 Fifa 10 te spelen op de Ps3? Niveau 22/23
ik heb 3673 punten weet niet welk level dat is, maar ik wil ook wel een potje vanavond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef JaxterNL het volgende:
Wie heeft zin om vanavond rond een uur of 8/9 Fifa 10 te spelen op de Ps3? Niveau 22/23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |