Dat is ook het zelfde.. Maar ik zeg het even voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Menu - Online speltype - Profclub - Clubzoeken - ForumVok
@nevermind, ik doe gewoon alles precies 't zelfde als gister .. en ik heb geen headset.
Ik merk dat er te weinig meeverdedigt wordt, zeker als je met 3 middenvelders speelt. Als we 4-2-3-1 proberen, dus 2 verdedigende middenvelders, dan scheelt dat qua arbeid dat de middenvelders moeten verrichten voor zowel verdediging als aanval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:27 schreef Nevermind.. het volgende:
Yo boys als we met ForumVok gaan spelen (hopelijk vandaag nog).
Speel ik met headset.
zijn er nog mensen met headsets? want zo kunnen we elkaar beter coachen met passes en corners enzo.
Opstelling: 4 - 3 - 3 of 3 - 4 - 3
Aanvoerder: Ajacied4lf
Vrije trappen: Ipat
Corners: Ajacied4lf
ik stel voor een defensieve speelstijl?
GRTZ!
Ok, gaan we wel proberen .. als we aan het verliezen zijn verander ik het in een aanvallende opstellingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:38 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik merk dat er te weinig meeverdedigt wordt, zeker als je met 3 middenvelders speelt. Als we 4-2-3-1 proberen, dus 2 verdedigende middenvelders, dan scheelt dat qua arbeid dat de middenvelders moeten verrichten voor zowel verdediging als aanval.
Mee eens, ik denk dat we dit zeker moeten proberen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:38 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik merk dat er te weinig meeverdedigt wordt, zeker als je met 3 middenvelders speelt. Als we 4-2-3-1 proberen, dus 2 verdedigende middenvelders, dan scheelt dat qua arbeid dat de middenvelders moeten verrichten voor zowel verdediging als aanval.
Ik zou 'm iig nooit met "pijltje naar links" op defensive/ultra defensive zetten, naar mijn ervaring werkt dat echt alleen maar tegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:27 schreef Nevermind.. het volgende:
ik stel voor een defensieve speelstijl?
Heb al m'n accomplishments gehaald in gewone losse friendlies op semi pro, en dan met real tegen een iers team ofzo, puur voor de accomplishmentsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Laatste wedstrijd ging het niet best, 0-7 verlorenBen nu een Be A Pro Carriere begonnen, moet m'n pro even trainen hij is nu rond de 80.
Hmm moet ik dat ook maar eens doen. Kun je ook met een spits goede verdedigende vaardigheden krijgen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:49 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb al m'n accomplishments gehaald in gewone losse friendlies op semi pro, en dan met real tegen een iers team ofzo, puur voor de accomplishments![]()
Duurt zo lang anders
Nee, ff veranderen in verdediger, dan trainen en weer aanvaller maken. wel klote, bijna iedereen is aanvaller bij de Forum Vok.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:06 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Hmm moet ik dat ook maar eens doen. Kun je ook met een spits goede verdedigende vaardigheden krijgen?
Volgens mij kan je de meeste verdedigende accomplishments alleen maar halen als verdediger..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:06 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Hmm moet ik dat ook maar eens doen. Kun je ook met een spits goede verdedigende vaardigheden krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |