Voeg me maar toe op de PSN QNM-STREETFAMEquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef Charie het volgende:
Ik vind het jammer dat je niet gewoon bij een zoekopdracht Nederlandse clubs vs Nederlandse clubs kan doen bij Online. Of kan dit wel? (zou aan mij kunnen liggen). Het lijkt me echt leuk om tegen veel Nederlandse clubs te spelen maar bij zoeken is echt 1 op de 60 Nederlander of zo.
Niveau 42?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:18 schreef iPat het volgende:
Buh, ik heb sinds lange tijd een wedstrijd geleaved. Maar wat wil je als je gekoppeld wordt aan iemand die 20 niveaus boven je zit.
Was een gok, hij had in ieder geval rond de 5500 pts. Ik heb zelf 2300.quote:
Ok, je bent wel een van de weinige die niet quit. Je had NV 1%.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:02 schreef iPat het volgende:
[..]
Was een gok, hij had in ieder geval rond de 5500 pts. Ik heb zelf 2300.
Ik speelde 3 potjes tegen hem:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok, je bent wel een van de weinige die niet quit. Je had NV 1%.
Ik en QnM hadden NV 16%![]()
Die wedstrijden gingen wel goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:16 schreef iPat het volgende:
[..]
Ik speelde 3 potjes tegen hem:
Nederland-Engeland 2-3 (laatste minuut verlenging tegengoal)
Spanje-Engeland 3-5 (2-0 voor, gaat ie 3x pauzeren als hij bezig is met een aanval in mijn 16)
Spanje-Engeland 0-5 (Na 45 minuten de stekker eruitgetrokken.)
Wat vonden we trouwens van onze ForumVok wedstrijden?
Denk dat we nogal moeten werken aan de juiste opstelling en de taken van bepaalde spelers.
Klinkt goed, vooral dat hele creation center. Wil zo graag de demo spelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:45 schreef Charie het volgende:
Op 2:46
Als je dat moet geloven kan je gewoon zelf een Jupiler League makenOp zich wel leuk.
Al die filmpjes http://www.gametrailers.com/game/fifa-soccer-11/13450#Contentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:45 schreef Charie het volgende:
Op 2:46
Als je dat moet geloven kan je gewoon zelf een Jupiler League makenOp zich wel leuk.
Met FIFA11 beginnen we meteen met zo'n team. komen we eerste te staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:00 schreef Nevermind.. het volgende:
haha ForumVok was gister onoverwinnelijk
Eerst 20 uur lang accomplishments grinden zodat we allemaal in een keer op 90% zitten zodat onze VP's goede stats hebben hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met FIFA11 beginnen we meteen met zo'n team. komen we eerste te staan
Niet nodig, team die we nu hebben is gemiddeld 75(?).. we spelen tegen spelers die boven de 90 zijn en ownen zwaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Thas het volgende:
[..]
Eerst 20 uur lang accomplishments grinden zodat we allemaal in een keer op 90% zitten zodat onze VP's goede stats hebben he
Elke keer als ik niet meedoe winnen julliequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet nodig, team die we nu hebben is gemiddeld 75(?).. we spelen tegen spelers die boven de 90 zijn en ownen zwaar
Toen jij meedeed was het de eerste keer, toen wisten we niet hoe we moesten spelen dat weten we nu welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Elke keer als ik niet meedoe winnen jullie![]()
Het ligt aan mij![]()
Menu - Online speltype - Profclub - Clubzoeken - ForumVokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:29 schreef Doks het volgende:
hoe moet dat precies met fok in één team:P?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |