Welkom bij de club.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Eergisteren Fifa10 gekocht, dat moet ik toch wel een keer spelen, man zijnde...
Lekkere potjes manquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie wil er een potje zometeen? (PS3)
Komt goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:51 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Lekkere potjes manWij moeten zeker vaker spelen
Nee, klopt .. maar omdat hij zo sterk is komt hij meestal goed vrij van de tegenstander, en kan hij op de keeper af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Drogba snel, volgens mij heeft hij maar 81 pace? Hij is wel erg sterk in de lucht en kan hard schieten maar snel vind ik hem niet. Vergelijken met mijn andere spitsen iig (adebayor, anelka, torres)
wedstrijdje? ik speel met Uruguay of Mexicoquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
PSN: Pvt_Wollie
Speel voornamelijk online met Brazlië, zit nu op niveau 13 of 14 geloof ik.. Wordt nu wel echt lastig om te winnen, mijn technische vaardigheden zijn niet zo hoog.
Wedstrijdje Fc groningen - PSV ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Feitosa het volgende:
Ik speel meestal gewoon met PSV. Nu speel ik voor Barcelona na het seizoen met PSV te hebben gewonnen ( op semi pro ) om het wat lastiger te maken.
Ik vind het wat meer charme hebben als het geen perfect ( lees 5 sterren ) team is.
Heb nog amper met het complete team gespeeld . Enkel met m'n pro. Dus sla even over want ik weet nu al dat het niks word.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Wedstrijdje Fc groningen - PSV ?
Laten wij weer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Wedstrijdje Fc groningen - PSV ?
Prima, maar geen Chelsea deze keerquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:15 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Is goed hoor!
Ik ga eerste even eten. half uurtje?
Drogbaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, maar geen Chelsea deze keer
haha ik ben niet zo'n gamer hoor. maar als ik speel speel ik met chelsea of grunnquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb nog amper met het complete team gespeeld . Enkel met m'n pro. Dus sla even over want ik weet nu al dat het niks word.
Lees dat je het al sinds de release speelt. Dan is er ook niks aan natuurlijk.
Ik weet niet, gaat automatisch als er een update is .. maar we kunnen wel 'niet voor klassement spelen' en dan doen we de transfers ff ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:44 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Drogba![]()
Weet jij toevallig of er een update is waardoor al die tranfers geregeld worden.
Zoals benanyoun naar chelsea() en J.cole naar Liverpool. En El Hamdoui naar Ajax
Hmm en die komt zeker niet i.v.m. fifa 11.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet, gaat automatisch als er een update is .. maar we kunnen wel 'niet voor klassement spelen' en dan doen we de transfers ff ..
Dat dus, was vorig jaar ook niet zo. Dus moet je inderdaad wachten tot Fifa 11quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Hmm en die komt zeker niet i.v.m. fifa 11.
maar lets play!
Niet te geloven, na de 4-0 werd ik gek .. alle kansen van mij gingen er niet in en jij tikte me helemaal weg ..quote:
Nee hoor speel gewoon met een standaard Chelsea opstelling (ruit op middenveld). en ergens in de 2de helft bracht ik mijn eigen speler in ( 80 overal). wat bedoel je met stats veranderen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet te geloven, na de 4-0 werd ik gek .. alle kansen van mij gingen er niet in en jij tikte me helemaal weg ..
Maaruh heb jij de stats veranderd ofzo? en wie is die eigen speler1?
Ik wil ook eens tegen jou met Real Madrid!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Nee hoor speel gewoon met een standaard Chelsea opstelling (ruit op middenveld). en ergens in de 2de helft bracht ik mijn eigen speler in ( 80 overal). wat bedoel je met stats veranderen?
Sterker maken, mijn spelers werden met gemak weggebeukt ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Nee hoor speel gewoon met een standaard Chelsea opstelling (ruit op middenveld). en ergens in de 2de helft bracht ik mijn eigen speler in ( 80 overal). wat bedoel je met stats veranderen?
Wil je nu snel een potje doen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sterker maken, mijn spelers werden met gemak weggebeukt ..Maar het was ook niet best bij mij.
IK WIL WEL EEN REVANCHE!
Nee daar doe ik niet aan, soms kom ik wel eens mensen tegen die een hele dreamteam hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sterker maken, mijn spelers werden met gemak weggebeukt ..Maar het was ook niet best bij mij.
IK WIL WEL EEN REVANCHE!
Ja is goed, ik ga nu even online. ik voeg je wel toe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ik wil ook eens tegen jou met Real Madrid!!!
Ik speel het pas sinds 2 maanden, maar wil nu wel eens tegen een echte goede.
Mijn PSN: wsneijder1
Ik speel alleen maar Online dus geen dreamteam verhaal. Het echte Real dus.!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ga nu even online. ik voeg je wel toe.
Speel je met het echte REAL. of een ware dreamteam.
Die overstapjes zijn wel vet, had een keer een GRUWELIJKE .. van de zijkant een hoge voorzet van Messi .. de bal stuit tussen de benen van Zlaten (overstapje) stuit omhoog .. en Henry doet een omhaal .. maar was geen goal, kwam op de paalquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Nee daar doe ik niet aan, soms kom ik wel eens mensen tegen die een hele dreamteam hebben.
Ja die revanche krijg je welMaar ik moet zeggen in die laatste wedstrijd ging gewoon alles goed en smooth. Verdediging stond er, ik scoorde uit alle hoeken en de acties waren goed.
Ps. Die overstapjes van jou zijn gruwelijk je scoorde gister 1tje maar ben vergeten te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |