samequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:Wel balen dat ik zowel Wacky Worlds als Time Twister heb geïnstalleerd, maar enkel Wacky Worlds schijnt te werken..
RCT3quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef MrManuel het volgende:
Had maar even RCT3 geinstalleerd.. En eerste park in Career maar uitgespeeld
Dit.quote:
Quote van Piratebay:quote:
quote:I was getting the same problem as Kdzale, i was getting error while oppening Time Twister maps...
But i cold fix it, the problem is the crack.
So, the right way to install is the followin:
-First install the normal RollerCoaster 2
-Put the crack (who came in torrent) in the RollerCoaster folder (overwrite the original exe)
-Run the game for the first time, when the game load close it
-Now install Wacky Worlds expansion, run the game, then close it
-Now go to http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_rt2_ww.shtml download the "RCT2: Wacky Worlds v1.0..." (by clicking in the blue diskete above) crack and install it (put the rct2.exe and RegSetup.exe in RollerCoaster folder, run regsetup.exe and when it finish run rct2.exe)
-If u made it u can now install the Time Twister expansion
Shold works fine this way
klooien met cracks als er gewoon werkende iso's op et net te vinden zijn (waarmee je dus zonder crack kan spelen...)quote:
Want ik krijg hem op windows 7 gewoon al niet geinstalleerd.. en me VMware blijft blue-screenen bij install.quote:
Klooien? Het is gewoon een paar simpele stappen volgen, daar hoef je geen genie voor te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
klooien met cracks als er gewoon werkende iso's op et net te vinden zijn (waarmee je dus zonder crack kan spelen...)
bij 2 kan dat niet..quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Btw weet iemand hoe je windowed mode aanzet, of kan dit niet?
simpel. maar veels te omslachtig (installeren, kopieeren, opstarten, installerenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Klooien? Het is gewoon een paar simpele stappen volgen, daar hoef je geen genie voor te zijn.
En bij mij werkt alles gewoon prima, hoef niet eens compatibilty mode te draaien.
Ja, maar als je die expansion packs niet aan de praat krijgt moet je dat dus wel doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
simpel. maar veels te omslachtig (installeren, kopieeren, opstarten, installeren_
ik doe installeren en opstarten.. klaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |