Guten Morgen Liebchen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Vervelend Panda!Hopen dat je het mis hebt en dat het meevalt
Ik ga er ook vandoor, om 10:00 een afspraak, tot later
Alweer vakantie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Even ontbijten en daarna meteen maar even sporten.
Jaquote:
Oeh, dat klinkt net als mijn been anderhalve week geledenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik het mis heb het kan natuurlijk ook een stijve nek zijn. Maar ik heb dit vaker gehad helaas en het voelt nu net of iemand met een mes in mijn spieren aan het prikken is.
Liebchenquote:
Lekker hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb drie weken zomervakantie in twee delen geknipt. Eind juni twee weken, en nu nog één week. En dan kan ik de rest van het jaar nog drie weken opnemen geloof ik.
Zondequote:Op maandag 9 augustus 2010 09:28 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik ben al 4 weken weggeweest en heb genoeg dagen voor nog eens 4 weken... Maar dat mag niet
Ik heb nog nooit zo vaak in de top 10 gestaan volgens mijquote:
Ik had ook niet gepland om nog een keer een paar weken weg te gaan. Al is het alleen maar omdat OAdin niet genoeg dagen heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonde.
Ik maak die 3 weken ook niet meer op dit jaar hoor... heb nog 1 week op de planning staan in december en verder af en toe wat losse dagen vrij misschien.
Dank je wel en een hele goedemorgen toegwenstquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mogge trouwens
Jeetje, wat klote Panda.Heb ook eens een keer een soort spit in mn nek gehad (spier die vastzit en heeeeeuul stijf is), dat is ook zo klote
Beterschap!
heeyquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
goeiemorgen
Beetje druk gehad enzo maar ik ga ff proberen om weer mee te lezen en te posten
Dus ze gaan testen of jij bestand bent tegen MRSA? Hoe gaan ze dat doen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:30 schreef Enfermera het volgende:Eindelijk een arbeidsvoorwaardengesprek bij mn nieuwe werk
![]()
Ze zijn niet zo heel snugger volgensmij, ik ben expres 2 weken later begonnen (begin daar 16 aug) zodat ze alles konden regelen enzo, en ze belden vanochtend pas of ik kon komen. Maar dan wel of ik ff vandaag kon komen vanwege een test (MRSA, resistente bacterie).Je kan ook eerder bellen... Mja, niet mijn probleem
![]()
lekker handig gepland van zequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:30 schreef Enfermera het volgende:Eindelijk een arbeidsvoorwaardengesprek bij mn nieuwe werk
![]()
Ze zijn niet zo heel snugger volgensmij, ik ben expres 2 weken later begonnen (begin daar 16 aug) zodat ze alles konden regelen enzo, en ze belden vanochtend pas of ik kon komen. Maar dan wel of ik ff vandaag kon komen vanwege een test (MRSA, resistente bacterie).Je kan ook eerder bellen... Mja, niet mijn probleem
![]()
Succes met jouw gesprekquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
lekker handig gepland van zemaar misschien was men op vakantie?
ik heb vanmiddag ook een sollicitatiegesprek.
Ixoraquote:
Nickquote:
Nee, of ik MRSA positief benquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dus ze gaan testen of jij bestand bent tegen MRSA? Hoe gaan ze dat doen dan?
Kan... Mja, dan nog. Raar dat ze ook niks laten weten ofzo. En er zullen toch wel meer mensen bij P&O werken, niet 1 iemand?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
lekker handig gepland van zemaar misschien was men op vakantie?
ik heb vanmiddag ook een sollicitatiegesprek.
Nou ik snap de logica ook niet zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, of ik MRSA positief benMaar ik heb al een dagje meegelopen op die afdeling.. snap de logica niet helemaal
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |