af en toe schaam ik me welquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je je schaamt voor je eigen postcounts, maak ze dan niet. Jij lijkt me niet zo'n figuur dat daar onder lijdt. Doe dan ook niet alsof.
nou mijn dagrecord staat al meer dan 5 jaar op 1137. Ga dat eerst maar eens verbeterenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
af en toe schaam ik me wel![]()
niet om wat ik post maar dat ik erop 1 dag zoveel post
daar begin ik dus echt niet aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou mijn dagrecord staat al meer dan 5 jaar op 1137. Ga dat eerst maar eens verbeteren
735 heb ik vandaag ingehaaldquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel heel veel scores in de 400-500 van toen, maar mijn 2e score ooit is 735, dat moet toch kunnen?
735 is een bijzonder mooi getal trouwens.![]()
Het is het enige oneven getal met alleen maar verschillende cijfers, nullen en enen uitgesloten natuurlijk, wat deelbaar is door het produkt van zijn cijfers
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Da's al iets. Weet je dat er ook een viercijferig getal bestaat (okee, niet oneven) wat aan die voorwaarden voldoet?
een heel stuk vroegerquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan zal ik je het puzzelwerk besparen. Het gezochte getal is 3276 (deelbaar door 3 * 2 * 7 * 6 )
Onze vriend Nectar mag vroeg opstaan volgende keer
slaap ze flesquote:
et is te vroegquote:
het is zeker te vroeg, maar als het dan toch moet, dan minimaal ook met 2 bakken koffie. Want voor koffie is het nooit te vroeg.quote:
drink straks op werk wel koffiequote:Op maandag 9 augustus 2010 06:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is zeker te vroeg, maar als het dan toch moet, dan minimaal ook met 2 bakken koffie. Want voor koffie is het nooit te vroeg.
Ik hoop ook dat ik het mis heb het kan natuurlijk ook een stijve nek zijn. Maar ik heb dit vaker gehad helaas en het voelt nu net of iemand met een mes in mijn spieren aan het prikken is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Vervelend Panda!Hopen dat je het mis hebt en dat het meevalt
Ik ga er ook vandoor, om 10:00 een afspraak, tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |