Bah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor wajong aanvraag kijken of ik er voor in aanmerking kom
ik heb er zo geen zin in moet ik mijn hele verleden gaan vertellen over wat ik allemaal heb gehad enzo
zeg dat wel ik ben al misselijk van de stress dat ik er zometeen heen moetquote:
Hmmm, ik heb net een kleine sloot koffie op, dus nee bedanktquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net thee gezet, wil je ook een kop?.
Komt wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg dat wel ik ben al misselijk van de stress dat ik er zometeen heen moet
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een hard hoofd in ik zal in ieder geval flink moeten pratenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Misschien valt het achteraf allemaal wel mee
bahquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in theequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net thee gezet, wil je ook een kop?.
Kan ik je wel een krakeling aanbieden dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb net een kleine sloot koffie op, dus nee bedankt
* DaMart maakt een kop thee voor Enfermera.quote:
CGMquote:
Dat scheelt al een hoop natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een hard hoofd in ik zal in ieder geval flink moeten praten
gelukkig gaat er iemand mee
Wat aarti zegt: Keep your eye on the prizequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
ik heb er een hard hoofd in ik zal in ieder geval flink moeten praten
gelukkig gaat er iemand mee
Das nou net één van de weinige koekjes waar ik echt niets aan vindquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik je wel een krakeling aanbieden dan?
[..]
* DaMart maakt een kop thee voor Enfermera.
Ook een krakeling erbij?
Bubbeltjes zijn niet te vinden in de super neequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eens nadenken. ff tnt post hoogezand bellen.. Ik heb nog nooit bubbeltjes folie zien liggen bij een supermarkt
.
[ afbeelding ]
Bubbels
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, gesport en weer gedoucht. Niet tegen Marijke en suikertaartje vertellen, maar volgens mij ruik ik nog naar Axe nu.
Gewoon rustig blijven en zo concreet mogelijk antwoord proberen te geven op vragen etc... En er is iemand bij, dus als het even niet gaat geeft dat nietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
Bij het postkantoor verkopen ze het inderdaad welquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bubbeltjes zijn niet te vinden in de super nee![]()
Zoals je zei zou je dat bij de TNT Post kunnen aanschaffen, maar kranten/folders kunnen ook goed genoeg zijn
En deze is leuker, Virtual BubblewrapKun je online bubbeltjes laten knappen
![]()
Perenijsje dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Das nou net één van de weinige koekjes waar ik echt niets aan vind
Ik ben bang dat je weinig bij me kunt slijten vandaag
Omdat ik een tijd een hoop zooi via internet verkocht, kocht ik altijd mega rollen in het buitenlandquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij het postkantoor verkopen ze het inderdaad wel
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*kijkt glazig voor zich uit Koffie* Slaapt half verder...
Weet je wat? Speciaal voor jullie zal ik me zondagochtend ook wel even douchenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Houd dat luchtje vast tot zondag
![]()
Lekkerquote:
Ik heb nog wel ergens een pakje slingeren, maar een rol...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd een hoop zooi via internet verkocht, kocht ik altijd mega rollen in het buitenland![]()
Bubbeltjes walhalla
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wat? Speciaal voor jullie zal ik me zondagochtend ook wel even douchen.
Lekkolquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik je wel een krakeling aanbieden dan?
[..]
* DaMart maakt een kop thee voor Enfermera.
Ook een krakeling erbij?
hahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik een tijd een hoop zooi via internet verkocht, kocht ik altijd mega rollen in het buitenland![]()
Bubbeltjes walhalla
Happy coffeequote:
Prettige dag Marijkequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het mooiste liedje
En nu spulletjes pakken en naar A'dam, Monster Magnet vanavond
Fijne dag allemaal
Eng he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Muck het volgende:
Raar zeg, mijn vriend is vandaag vrij, dus hij loopt nog de hele dag om me heen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Muck het volgende:
Gunt hij je geen rust vandaag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Muck het volgende:
Ik kreeg pas bij de DE-winkel koffie met een hartje erinquote:
Ja, ben ik heul niet gewendquote:[..]
Eng he?![]()
Niet op maandag in elk gevalquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]Is ie niet zo vaak vrij dan?
Mijn man vindt dat zo erg als ik vrij ben op zijn thuiswerkdag, dinsdagVan het weekend vroeg ie nog: aanstaande dinsdag ben jij ook nog vrij he?
![]()
Jaweeeeel, hij zit tegenover me met zijn laptopquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kreeg pas bij de DE-winkel koffie met een hartje erin
[..]
Ja, ben ik heul niet gewend
[..]
Niet op maandag in elk geval
Wel gezellig om samen koffie te drinken en nieuws te posten voor FOK!Sport
Fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kreeg pas bij de DE-winkel koffie met een hartje erin
en dan tegen elkaar msnnen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaweeeeel, hij zit tegenover me met zijn laptop
Kort nachtje gehad?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh vanavond ga ik ECHT vroeg m'n bed in.
Viel eigenlijk wel mee, ik was om 7:45 alweer wakker. Maar net toen ik eindelijk weer lekker inslaap viel werd het echt tijd om eruit te komenquote:
Heel veel koffiequote:
Wet Arbeidsongeschiktheid JONGeren. Meer dan dat weet ik er (gelukkig) ook niet vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:55 schreef sararaats het volgende:
wat is wajong? ik leer graag bij over Nederland en hun gewoontes
ow ok.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wet Arbeidsongeschiktheid JONGeren.
saraquote:
idd ik heb vandaag alleen niet zoveel tijd voor fokquote:
Je kameraad komt die luifel ophangen want jij moet fok!ken bedoel jequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd ik heb vandaag alleen niet zoveel tijd voor fok![]()
me kameraad komt zo om te helpen met het hangen van de zonneluifel
lijkt wel een scène uit "De Kotmadam"quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kameraad komt die luifel ophangen want jij moet fok!ken bedoel je
kon dat maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kameraad komt die luifel ophangen want jij moet fok!ken bedoel je
Nou inderdaad. Voor verpleegkundigen is gelukkig genoeg werk, dus daarom ging ze ook wel wat harder lopen volgensmij ^^ Hihi.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ligt er maar net aan hoe hard ze iemand nodig hebben heIk ben ZO blij dat ik in de detachering zit
![]()
Dit soort dingen is namelijk overal en altijd een puinhoop. Let maar op, straks heb je een contract, is er geen pasje, geen sleutel, geen werkplek, geen PC, geen inlognaam, geen emailadres. Hebben we het alleen nog maar over basisdingen, niet over laptop/mobiel/auto van de zaak etcSucces vast
Dat ook niet idd. XDquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja als verpleegkundige heb je niet knetterhard een laptop van de zaak nodig inderdaad
Oh, dat scheelt dat je niet alles in 1x krijgt.. Beter dat dit al goed is gegaan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
nou ik heb vandaag alleen de lichamelijke onderzoeken gehad
dat ging wel goed zoals ik had verwacht
binnenkort voor psychisch onderzoek dat word wel een behoorlijke hindernis
ik had verwacht dat ik alles in een keer zou krijgen
Ach mijn secundaire voorwaarden zijn ook niet je van het. Verschil is alleen dat jullie verpleegkundigen wegens onderbezetting de benen uit het lijf rennenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Voor verpleegkundigen is gelukkig genoeg werk, dus daarom ging ze ook wel wat harder lopen volgensmij ^^ Hihi.
Detachering is idd ook super, mijn man zit daarin. Werkt nu alweer een aantal jaar bij hetzelfde bedrijf, maar toch.
Haha ja preciesDat pasje kon ik op mn eerste werkdag aanvragen, en met mn pasje kan ik dan mn dienstkleding aanvragen........
! Ik ben inderdaad benieuwd hoe dat gaat.
Lol. Laptop/mobiel/auto van de zaak?In my dreams. Verpleegkundigen hebben niet zulke goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ik mag blij zijn dat ik mn auto à 50 cent per dag in hun garage mag stallen!
ik had et liever in een keer gehad dan was ik er vanafquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat ook niet idd. XD
[..]
Oh, dat scheelt dat je niet alles in 1x krijgt.. Beter dat dit al goed is gegaan!
Ja, preciesquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach mijn secundaire voorwaarden zijn ook niet je van het. Verschil is alleen dat jullie verpleegkundigen wegens onderbezetting de benen uit het lijf rennenen ik lekker op mijn luie achterwerk. in een luie stoel op kantoor zit.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had et liever in een keer gehad dan was ik er vanaf
oow nou daar heb ik het liever niet over heb behoorlijk wat probleempjes door de jaren heen opgebouwd en dat heeft nogal wat sporen achter gelaten en om die reden heb ik tijdelijk effe wajong nodig zodat ik naar een speciale school kan met zeer kleine klassenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, preciesXD Maar dat rennen (lees; de beweging) vind ik wel lekker. ^^
[..]
Ook wel weer waar. Wat heb je in het verleden gehad dat je nu een wajong hebt, als ik vragen mag?
Oke is goed, geen probleem hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow nou daar heb ik het liever niet over heb behoorlijk wat probleempjes door de jaren heen opgebouwd en dat heeft nogal wat sporen achter gelaten en om die reden heb ik tijdelijk effe wajong nodig zodat ik naar een speciale school kan met zeer kleine klassen
want in een gewone klas kan ik het niet aan omdat ik gek word van die drukte
tsja ik heb het ook wel een beetje aan mezelf te danken maar goed ik kijk teminste weer vooruitquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke is goed, geen probleem hoor!![]()
Lijkt me lastig als je daar nog zo'n last van hebt. iig alvast succes met je volgende gesprek![]()
Ach joh, iedereen maakt wel eens fouten. Tis rot dat je er nog mee zit maar goed dat je ermee aan de slag gaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja ik heb het ook wel een beetje aan mezelf te danken maar goed ik kijk teminste weer vooruit
en bedankt
mja je moet wat he kan niet altijd stil blijven staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen maakt wel eens fouten. Tis rot dat je er nog mee zit maar goed dat je ermee aan de slag gaat![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja je moet wat he kan niet altijd stil blijven staan
ik heb net 5 jaar bij een psycholoog gezetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al kiezen een hoop mensen met problemen ervoor om (misschien onbewust) toch stil te blijven staan. Ermee aan de slag gaan is toch een heel volwassen keuze vind ik altijd. Mn man heeft ook wat last van de jeugd die hij heeft gehad, heeft ADHD en dyslexie dus ook op school wat problemen, en is nu ook bij een psycholoog om over dingen te praten. Heb toch altijd respect voor mensen die dat doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb net 5 jaar bij een psycholoog gezeten
wereldwijf was dat heb enorm veel er aan te danken
zonder haar was ik niet zover gekomen als wat ik nu heb afgelegd
Ik ben nu ook volop bezig de troep van de afgelopen jaren op te ruimen of in elk geval af te sluiten. Gaat nu echt beter dan, pak hem beet, een half jaar geledenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al kiezen een hoop mensen met problemen ervoor om (misschien onbewust) toch stil te blijven staan. Ermee aan de slag gaan is toch een heel volwassen keuze vind ik altijd. Mn man heeft ook wat last van de jeugd die hij heeft gehad, heeft ADHD en dyslexie dus ook op school wat problemen, en is nu ook bij een psycholoog om over dingen te praten. Heb toch altijd respect voor mensen die dat doen.
HE KUT JOH> HAD JE VOOR MIJ OOK WEL EEN NIEUWE MEE KUNNEN NEMEN :")quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Haarlem. Meteen maar een nieuw toetsenbord meegenomen, want mijn shifttoets bleef hangen.
Had dat gezegd, dan hadden we dat geregeld!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HE KUT JOH> HAD JE VOOR MIJ OOK WEL EEN NIEUWE MEE KUNNEN NEMEN :")
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Haarlem. Meteen maar een nieuw toetsenbord meegenomen, want mijn shifttoets bleef hangen.
Ik wou 't net zeggen jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HE KUT JOH> HAD JE VOOR MIJ OOK WEL EEN NIEUWE MEE KUNNEN NEMEN :")
Nice! Ja, het helpt gewoon als je ermee leert dealen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben nu ook volop bezig de troep van de afgelopen jaren op te ruimen of in elk geval af te sluiten. Gaat nu echt beter dan, pak hem beet, een half jaar geleden
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice! Ja, het helpt gewoon als je ermee leert dealen..Je kan het ook in een doosje achterin je geest zetten maar dan krijg je het een paar jaar later 10x zo hard terug, daar heb je ook weinig aan.
Oeh, veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, ga lekker ffies uit eten
Hoiquote:
En waar gaat de reis dan naar toe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wel aardig, ben een beetje spulletjes aan het inpakken en verzamelen voor de vakantiemorgen nog even naar de fysio (
![]()
) en woensdag geht's los
Oh niet zo ver hoor, Zuid-Duitslandquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar gaat de reis dan naar toe?
Oeh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Dat is precies wat ik deed, en afgelopen winter kwam ik thuis te zitten met een longontsteking en had ik alle tijd om alles te overdenken. Tja, dan krijg je het ineens allemaal tegelijk weer terug. Niet echt best voor een mens
Thanks!quote:
perenijsquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, rijst met kip en kerrie is naar binnen gewerkt... en het uit een perenijsje bestaande toetje ook.
Ik ken het... dan wil je blijven liggen daarvoor is de snooze knop alleen die stoort je elke 9 minuten..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel eigenlijk wel mee, ik was om 7:45 alweer wakker. Maar net toen ik eindelijk weer lekker inslaap viel werd het echt tijd om eruit te komen
Had je dat er maar bij moeten zeggenquote:
Misschien krijg je er zondag wel een, als je lief bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |