Ik ben nu ook volop bezig de troep van de afgelopen jaren op te ruimen of in elk geval af te sluiten. Gaat nu echt beter dan, pak hem beet, een half jaar geledenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al kiezen een hoop mensen met problemen ervoor om (misschien onbewust) toch stil te blijven staan. Ermee aan de slag gaan is toch een heel volwassen keuze vind ik altijd. Mn man heeft ook wat last van de jeugd die hij heeft gehad, heeft ADHD en dyslexie dus ook op school wat problemen, en is nu ook bij een psycholoog om over dingen te praten. Heb toch altijd respect voor mensen die dat doen.
HE KUT JOH> HAD JE VOOR MIJ OOK WEL EEN NIEUWE MEE KUNNEN NEMEN :")quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Haarlem. Meteen maar een nieuw toetsenbord meegenomen, want mijn shifttoets bleef hangen.
Had dat gezegd, dan hadden we dat geregeld!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HE KUT JOH> HAD JE VOOR MIJ OOK WEL EEN NIEUWE MEE KUNNEN NEMEN :")
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Haarlem. Meteen maar een nieuw toetsenbord meegenomen, want mijn shifttoets bleef hangen.
Ik wou 't net zeggen jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HE KUT JOH> HAD JE VOOR MIJ OOK WEL EEN NIEUWE MEE KUNNEN NEMEN :")
Nice! Ja, het helpt gewoon als je ermee leert dealen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben nu ook volop bezig de troep van de afgelopen jaren op te ruimen of in elk geval af te sluiten. Gaat nu echt beter dan, pak hem beet, een half jaar geleden
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice! Ja, het helpt gewoon als je ermee leert dealen..Je kan het ook in een doosje achterin je geest zetten maar dan krijg je het een paar jaar later 10x zo hard terug, daar heb je ook weinig aan.
Oeh, veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, ga lekker ffies uit eten
Hoiquote:
En waar gaat de reis dan naar toe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wel aardig, ben een beetje spulletjes aan het inpakken en verzamelen voor de vakantiemorgen nog even naar de fysio (
![]()
) en woensdag geht's los
Oh niet zo ver hoor, Zuid-Duitslandquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar gaat de reis dan naar toe?
Oeh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Dat is precies wat ik deed, en afgelopen winter kwam ik thuis te zitten met een longontsteking en had ik alle tijd om alles te overdenken. Tja, dan krijg je het ineens allemaal tegelijk weer terug. Niet echt best voor een mens
Thanks!quote:
perenijsquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, rijst met kip en kerrie is naar binnen gewerkt... en het uit een perenijsje bestaande toetje ook.
Ik ken het... dan wil je blijven liggen daarvoor is de snooze knop alleen die stoort je elke 9 minuten..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel eigenlijk wel mee, ik was om 7:45 alweer wakker. Maar net toen ik eindelijk weer lekker inslaap viel werd het echt tijd om eruit te komen
Had je dat er maar bij moeten zeggenquote:
Misschien krijg je er zondag wel een, als je lief bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |