ik heb t juist koud 's avonds / 's nachtsquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan echt niet meer onder m'n dekbed slapen. Normaal moet ik iets over me heen hebben, maar t is zoooooooo warm.
check...quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:53 schreef Fannetje het volgende:
Ik slaap al sinds juni niet meer onder een dekbed... alleen een hoeslaken voldoet prima!
Vandaag alle babykleertjes gewassen en gedroogd en 't zijn er echt belachelijk veel. Voornamelijk tweedehandsjes van mijn zus, maar zo'n beetje alles in maat 50/56... ik denk dat ik onze dochter 3x per dag moet gaan verkleden om alles maar een keertje aan te kunnen doen. Ik hoop dus van harte dat bij het kraambezoek niemand met kleertjes in die maat aan komt zetten...
goed geproefd,quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef Keshet het volgende:
ChillayD van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!![]()
![]()
Geniet van je kraamtijd!
![]()
Kaatjejannie, balen zeg, dat er een groeivertraging is geconstateerd. Uit je post proef ik een beetje dat jij je toch zorgen maakt ondanks dat er is gezegd dat dat niet nodig is. Als je je zorgen maakt, je kunt altijd een second opinion aanvragen he! (Hoeveel weken ben je nu?)
Wij grapten al dat het wat dat betreft wel goed uit kwam dat ze ws kleiner is. Kan ze iig alle kleren een keer aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:53 schreef Fannetje het volgende:
Ik slaap al sinds juni niet meer onder een dekbed... alleen een hoeslaken voldoet prima!
Vandaag alle babykleertjes gewassen en gedroogd en 't zijn er echt belachelijk veel. Voornamelijk tweedehandsjes van mijn zus, maar zo'n beetje alles in maat 50/56... ik denk dat ik onze dochter 3x per dag moet gaan verkleden om alles maar een keertje aan te kunnen doen. Ik hoop dus van harte dat bij het kraambezoek niemand met kleertjes in die maat aan komt zetten...
Ik moet nog 4 weken werken, werk door tot 35 weken. Denk dat ik van de week ga overleggen over mijn dienstenstructuur. Merk dat vroege diensten (7.00 tot 15.00) me erg veel energie kosten. Als ik later begin (tussen 14 en 16) dan kan ik het beter aan. Rustig opstaan, eigen tempo.Als die diensten er de komende 4 weken nou uitgaan (zin er nog 6) dan zou dat al veel rust geven denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Cantare het volgende:
[..]
Gelukkig wordt je baby goed in de gaten gehouden! Het is nog niet zorgwekkend, maar kan me voorstellen dat het je toch wel een beetje bezighoudt. Tot wanneer moet je nog werken? De rust van je verlof zal jou (voor de moeheid) en je baby (voor het groeien) vast goed doen!
oeps....quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Ow jee! Ik vind DE naam niet meer leuk. En m heeft het opeens over een hele andere roepnaam die ik helemaal niet leuk vind.
De mac is ook de enige plaats waar ik nog wel mijn softijs en milkshakes eet. Als ik die nou ook nog moest missen....quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij is de mac echt wel streng met hygiëne. Op een of andere manier vind ik het daar wel veilig.
Nou...daar zou ik maar niet ál te overtuigd van zijn hoor...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij is de mac echt wel streng met hygiëne. Op een of andere manier vind ik het daar wel veilig.
Dat ben ik ook vaak niet in andermans keukensquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou...daar zou ik maar niet ál te overtuigd van zijn hoor...
schoon wel, maar vandaag niet gesopt. Maar ik durf inderdaad een boontje te eten die in m'n wasbak is gevallen, die is echt goed schoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Tico, die van jou is vast blinkend schoon en ruikt naar glorix oid
Oei, lastigquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Ow jee! Ik vind DE naam niet meer leuk. En m heeft het opeens over een hele andere roepnaam die ik helemaal niet leuk vind.
Ik ben er ook niet van overtuigd. En ik heb wel eens begrepen dat het lastig is die machines goed schoon te maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou...daar zou ik maar niet ál te overtuigd van zijn hoor...
Fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! heel goed te zien allemaal!
En .... we krijgen een zoon!
Kom even naar het naamtopic!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef mrien het volgende:
Wij hebben gewoon nog helemaal geen naam
Ben jij alweer 34 wekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef Fannetje het volgende:
tessie: Ik herken die "opvliegers". Gisterenavond had ik het ook echt bloedheet, terwijl het echt niet zo warm was... misschien een 34 weken kwaaltje?
Neuh. Hij kan er ook niks aan doen dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef huuphuup het volgende:
oooh!![]()
slaapt ie nu op de bank vannacht?
Oh da's niet waar hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had vandaag een heel fijn liftgesprekje met mijn vriend.
Ik kijk in de spiegel: "Mijn buik is gigantisch!"![]()
Hij: "Mensen zien niet eens dat je zwanger bent."![]()
Ik: "Dus ze vinden me gewoon dik?"![]()
Hij: "Jep."![]()
Dat is lief van je!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh da's niet waar hoorIk zag het echt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |