het is een hij. ik geloof dat hij van juni is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
die is lief![]()
hoe oud is hij/zij ?
Gracias. Hij heeft soms streken van Garfield hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 17:20 schreef indaha het volgende:
O Sararaats, wat is Frasier een mooie relaxte kat.
als hij het beu is gaat hij petsen met z'n pootjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef senesta het volgende:
Hij vind dat gekroel ook wel prettig
De 2e en 3e foto's zijn echt schattig!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close up van Frasier
[ afbeelding ]
en blijkbaar had de arme does koud
Even langs de dierenarts misschien?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:23 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft gevochten denk ik en z'n linkeroog zit helemaal dicht
de broer en schoonzus gaan nog naar de dierenarts. Frasier is van hunquote:Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Even langs de dierenarts misschien?
Heel goed! En een mooie kat ook, tenminste, met zijn ogen openquote:Op woensdag 27 november 2013 11:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
de broer en schoonzus gaan nog naar de dierenarts. Frasier is van hun
Winterpels en hij eet goed (lees: verwend)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 04:40 schreef EricOscuro het volgende:
Die Frasier is wel een indrukwekkende gestalte geworden haha, een borstkas om U tegen te zeggen.![]()
Weet je zeker dat hij geen anabolen slikt?![]()
Mijn jongste poes zal vrees ik nooit een fotomodel worden, zo zwart als de nacht. Als het donker word en ze wil naar binnen springt ze buiten op het vensterbank...en al zit ik er maar een meter vanaf... ik zie haar alleen als ze haar ogen wijd open heeft, of als het adreskokertje rond haar halsband blinkt in het licht dat naar buiten schijnt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
testfoto met het nieuwe fototoestel van de mama (haar andere sneuvelde in Walibi na direct contact met de grond)
Tuinbeelden van dierenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:03 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
hij is dus niet bang van onze tuinkaboutertjes hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |