Iedereen weet dat zelfs Hulk Hogan Kevin Spacy van het scherm kan spelen....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Duh! Heb je nog meer open deuren?
V.
'zelfs'?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Iedereen weet dat zelfs Hulk Hogan Kevin Spacy van het scherm kan spelen....
The Rock, die naam staat tenminste. Bam. Klaar. Uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:28 schreef MikeyMo het volgende:
Spacey's films waren allemaal beter geweest als ze zijn rol hadden laten spelen door The Rock.
inderdaad, vergeef mijn mismaakte zin...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
'zelfs'?
Hoezo, 'zelfs'? Hulk Hogan is een held. Punt.
V.
quote:Op vrijdag 16 januari 2004 18:27 schreef -Wepeel2- het volgende:
Kevin Spacey is de enige acteur die het presteert om in het Duits nagesynchroniseerd te worden, en er dan in kwaliteit op vooruit te gaan.
En dat wil wat zeggen.
Je snapt het topique (net zoals ik in het begin) nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:14 schreef milagro het volgende:
Kom níet aanKevin
.
Hij is goeeeeeeeeden lekker
[afbeelding]
Zelden zulke sexy bedroom eyes gezien....zucht..
Midnight in the Garden of Good and Evil, ik kan die film wel dromen, en niet in de laatste plaats vanwege Spacey
Jawel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je snapt het topique (net zoals ik in het begin) niet
ah soquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Jawel.
Ik reageer niet op de titel of de OP
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
inderdaad, vergeef mijn mismaakte zin...
Ik vind de oscaruitreikingen van '82 en '90 nog immer een farce toen Hulk Hogan werd bestolen van de nominatie van beste bijrol voor Rocky III en Gremlins 2...
Ook voor het subtiele meesterwerk Mr Nanny had hij oscargoud moeten krijgen...
en waat komt jou foknaam vandaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Spacey erin speelt kan het per definitie al niet veel zijn...
V.
Eensch...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:14 schreef milagro het volgende:
Kom níet aanKevin
.
Hij is goeeeeeeeeden lekker
Zelden zulke sexy bedroom eyes gezien....zucht..
Alleen jammer van het onderwerpquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Sommige topics zijn na 6 jaar nog steeds leuk
Feit is dat Kevin Spacey de laatste drie jaar niet echt beter is gaan acteren. Hij was een waardeloze Lex Luthor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Sommige topics zijn na 6 jaar nog steeds leuk
Met een hoofdrol voor die lege zak.quote:
Met meer humor en wijven die geen kei scheve vieze hangtieten of enorme tepels hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |