Probeer eens een 'ruin bar' te vinden. Die waar ik dit jaar was ben ik jammer genoeg de naam van vergeten, het was iig een groot pand met een soort van binnenplaats die was ingericht met meubilair gemaakt van random materiaal. Had wel een tof sfeertje, en ze schenken daar erg lekkere palenka's.quote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
In januari vliegtickets kopen! Voor Sziget nog een weekje in Budapest hangen, iemand tips voor wat ik allemaal kan doen? Ben afgelopen zomer naar ook Sziget geweest, maar heb toen eigenlijk vrij weinig van de stad gezien, op HET badhuis en het zwembad op Margritsziget na.
Festival terrein = camping. Je mag je tentje overal opslaan, zelfs naast het podium al is dat niet aan te radenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Ik denk dat ik op een camping daar ga staan, is dat een beetje oké, die camping? Zit 'ie direct aan het festivalterrein?
Na een aantal slapeloze nachten en genoeg drank val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Kun je er fatsoenlijk pitten? Ik vind het prima om een aantal nachten te feesten, maar een week lang vrijwel niet slapen gaat te furr.
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef Droplollie het volgende:
Haha, dat snap ik.
Is het een optie om een camping in de buurt van het terrein te reserveren? Of zijn die niet in de buurt/ niet leuk/ snel bezet?
Ik heb er in ieder geval zin in.
Ga er gewoon vanuit dat er een goeie line up staat, dus ga de tickets reserveren.
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!
zelfde aan het andere kant van het terrein (camper-camping), je hebt echt nergens last van. Iig niet van de muziek en de drukte er omheen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundcheckenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
dat deden ze wel ja, maar ik werd er niet wakker door.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef wormtrein het volgende:
[..]
En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundchecken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |