abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85631165
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef single_queen het volgende:

[..]

En mijn vriendin die HUF 400 consequent bleef uitspreken als 'vierhonderd hufters!'
Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.

Baal er wel van dat ik niet in die bar ben geweest, maar elke keer was de rij zo lang en wilden we liever andere dingen doen dan wachten tot we aan de beurt waren. Die karaoketent er naast was ook vet. Veel mensen die er een hele show van maakten :') Jammer dat ik niemand zo gek kreeg voor een duet. Wel nog een paar uurtjes staan dansen en meezingen terwijl andere mensen op het podium los stonden te gaan.
pi_85632091
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:05 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.

Baal er wel van dat ik niet in die bar ben geweest, maar elke keer was de rij zo lang en wilden we liever andere dingen doen dan wachten tot we aan de beurt waren. Die karaoketent er naast was ook vet. Veel mensen die er een hele show van maakten :') Jammer dat ik niemand zo gek kreeg voor een duet. Wel nog een paar uurtjes staan dansen en meezingen terwijl andere mensen op het podium los stonden te gaan.
Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezeten :)
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:37:15 #103
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85632411
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezeten :)
}:|

Hoe heb ik het gepresteerd die 6 dagen achter elkaar te missen?
pi_85633778
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Trashcanman
''Horribly slow''

Just saying
pi_85659967
Volgens mij noemde alle Nederlanders het hufters
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:20:54 #106
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_85683591
kwam paar lui tegen die het fluffies noemden :P
pi_85687422
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je was zeker weer met vuur aan het spelen he o|O
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_85688745
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
:'). Zolang ze de komende paar jaar maar geen euro introduceren in Hongarije vind ik het allemaal prima.
Wanneer gaan de tickets voor 2011 in de verkoop?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:40:25 #109
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85698550
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Je was zeker weer met vuur aan het spelen he o|O
Edit: Ik heb gvd echt de verkeerde usernaam gekozen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Trashcanman op 26-08-2010 14:29:33 ]
pi_85730097
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
floppies, ook :D

bij ons waren het gewoon hufjes, klinkt wel lief.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_85735332
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

:'). Zolang ze de komende paar jaar maar geen euro introduceren in Hongarije vind ik het allemaal prima.
Wanneer gaan de tickets voor 2011 in de verkoop?
Volgens mij krijgt Hongarije in 2013/2014 de Euro pas
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_86017813
Niks hufters, gewoon punten!
pi_89734472
SZIGET 2011

8-15 augustus 2011, Boedapest

bands nog niks bekend kaartverkoop gestart
evenals de sziget treinen ze rijden dit jaar weer
een sziget slaaptrein en dit jaar neemt 3fm het over van kink fm
de 3fm party trein naar sziget.
ik heb voor de laatse men kaartje al geboekt wel met slaapplaats.

wie gaan er nog meer naar sziget :D
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  donderdag 9 december 2010 @ 20:23:40 #114
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89734511
* Faceoff meldt!

Maar dan wel in de camper met maten, we bouwen ons eigen feestje wel onderweg :)
pi_89735941
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Faceoff het volgende:
* Faceoff meldt!

Maar dan wel in de camper met maten, we bouwen ons eigen feestje wel onderweg :)
eerste keer??? of ben je al vaker geweest
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  donderdag 9 december 2010 @ 20:57:15 #116
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89736013
wordt de tweede keer :)
pi_89744905
Vorige keer het vliegtuig genomen, dat is eigenlijk prima bevallen. Toch lijkt het me ook wel een avontuur om een soort van road trip te houden, al was ik wel blij ná het festival weer lekker snel thuis te zijn na zo'n vermoeiende week. Als je dan nog urenlang in de auto moet zitten, dat lijkt me wel zuur :P
pi_89754135
voor mij ook 2de keer :D
heb niet lang moeten nadenken om nog eens te gaan.

ik hoop op deadmau5 die heeft nog wat goed te maken
en kees heeft gezegt dat ie ook graag weer op sziget wil spelen
hopen dat door gaat was vorig jaar echt geniaal voor de gezichten van de security toen er een heel bos tot leven kwam :D
en major lazer was ook erg verbaasd :D
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:13:21 #119
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_89758031
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef wormtrein het volgende:
Vorige keer het vliegtuig genomen, dat is eigenlijk prima bevallen. Toch lijkt het me ook wel een avontuur om een soort van road trip te houden, al was ik wel blij ná het festival weer lekker snel thuis te zijn na zo'n vermoeiende week. Als je dan nog urenlang in de auto moet zitten, dat lijkt me wel zuur :P
Ik ben me 7 man in de camper om en om met een maat van me in 24 uur terug gereden.
We wouden ook graag naar huis :D

en idd deadmau5 heeft wat goed te maken :P
pi_89869611
Komend jaar de eerste keer maar eens meemaken. Als ik de verhalen hoor en lees dan gaat het helemaal goedkomen :)
pi_89886806
In januari vliegtickets kopen! Voor Sziget nog een weekje in Budapest hangen, iemand tips voor wat ik allemaal kan doen? Ben afgelopen zomer naar ook Sziget geweest, maar heb toen eigenlijk vrij weinig van de stad gezien, op HET badhuis en het zwembad op Margritsziget na.
pi_89900561
Dit jaar proberen om een schaduwplekje te veroveren!
pi_89905815
quote:
Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
ik had vorig jaar een heerlijke plek onder dennenboom geen last van zon en ook geen last gehD van die storm/stortbuien
pi_89907930
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Als je op zaterdag komt is er schaduwplek zat
Ik ben een meisje =)
pi_89966967
Zet the big four maar op sziget dat zou echt super zijn
pi_90057698
Heb vorige week ook al kaarten gekocht. Gaan met z'n 4en in waarschijnlijk een busje. Wordt ook de 2e keer voor mij. Eerste keer was in 2009. Heb er nu alweer zin in!
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:34:23 #127
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_90088013
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
In januari vliegtickets kopen! Voor Sziget nog een weekje in Budapest hangen, iemand tips voor wat ik allemaal kan doen? Ben afgelopen zomer naar ook Sziget geweest, maar heb toen eigenlijk vrij weinig van de stad gezien, op HET badhuis en het zwembad op Margritsziget na.
Probeer eens een 'ruin bar' te vinden. Die waar ik dit jaar was ben ik jammer genoeg de naam van vergeten, het was iig een groot pand met een soort van binnenplaats die was ingericht met meubilair gemaakt van random materiaal. Had wel een tof sfeertje, en ze schenken daar erg lekkere palenka's.
pi_90704355
Zeer waarschijnlijk ook naar Sziget dit jaar, op de motor. Daarna nog even verder toeren om ergens uit te rusten :')
pi_90972212
n het kader van de 'A Thousand Suns World Tour 2011' trekt Linkin Park deze zomer door Europa. De eerste festivals die de band bevestigen zijn het Zwitserse OpenAir St.Gallen en het Engelse iTunes Festival. Beide festivals vinden begin juli plaats, wat de kans op een Rock Werchter show voor Linkin Park ook groter maakt.

hebben we hier een eerste headliner voor sziget ????
pi_90972897
edit verkeerde topic
pi_91093783
Het wordt dit jaar de eerste keer Sziget voor mij, voordat ik ga boeken vraag ik mij nog wel het volgende af;

Ik denk dat ik op een camping daar ga staan, is dat een beetje oké, die camping? Zit 'ie direct aan het festivalterrein? Kun je er fatsoenlijk pitten? Ik vind het prima om een aantal nachten te feesten, maar een week lang vrijwel niet slapen gaat te furr.
pi_91094359
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Ik denk dat ik op een camping daar ga staan, is dat een beetje oké, die camping? Zit 'ie direct aan het festivalterrein?
Festival terrein = camping. Je mag je tentje overal opslaan, zelfs naast het podium al is dat niet aan te raden

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Kun je er fatsoenlijk pitten? Ik vind het prima om een aantal nachten te feesten, maar een week lang vrijwel niet slapen gaat te furr.
Na een aantal slapeloze nachten en genoeg drank val je vanzelf in slaap :+
pi_91096083
Haha, dat snap ik.
Is het een optie om een camping in de buurt van het terrein te reserveren? Of zijn die niet in de buurt/ niet leuk/ snel bezet?

Ik heb er in ieder geval zin in.
Ga er gewoon vanuit dat er een goeie line up staat, dus ga de tickets reserveren.
pi_91103005
Wij hebben vorig jaar gewoon op het eiland gecampeerd.
Was erg goed te doen geen slaap probleem gehad alleen dat je om 10 uur door de zon uit je tent word gebrand maar als je hem in de schaduw zet heb je daar ook geen last van.

Van de maand ook nog even kaartjes bestellen voor het festival de trein is alweer betaalt :D
  maandag 10 januari 2011 @ 11:49:49 #135
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_91108261
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef Droplollie het volgende:
Haha, dat snap ik.
Is het een optie om een camping in de buurt van het terrein te reserveren? Of zijn die niet in de buurt/ niet leuk/ snel bezet?

Ik heb er in ieder geval zin in.
Ga er gewoon vanuit dat er een goeie line up staat, dus ga de tickets reserveren.
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!
pi_91113856
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:25:44 #137
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_91208350
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
zelfde aan het andere kant van het terrein (camper-camping), je hebt echt nergens last van. Iig niet van de muziek en de drukte er omheen.
pi_91209152
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:

[..]

En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundchecken :P
pi_91214418
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef wormtrein het volgende:

[..]

En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundchecken :P
dat deden ze wel ja, maar ik werd er niet wakker door.
pi_91237864
Oke, ik heb dus besloten op de camping van Sziget te zitten, ik zie verschillende soorten:
- Ticket + camping (170)
- Vip Camping (+90)
- Camping alternativa (+30)

Heeft iemand ervaring met de VIP-camping en de camping Alternativa? Wat is het verschil tussen die twee?
pi_91238197
Oja, ik zie het al: http://www.szigetfestival.nl/kaartverkoop/soortentickets

Is er nou ook echt verschil te zien in de campings? En wat is de fijnste camping wanneer je toch fatsoenlijk wilt slapen, maar de sfeer van het festival ook wil meekrijgen?
pi_91241431
ik heb vorig jaar op de vip camping gestaan.
was erg goed geregeld maar je mist wel een deel van het festival heb 2 nachten op het terrein zelf geslapen en dat was wel een stuk drukker maar ook heel gezellig.

vip camping had wel
internet cafe
een soort winkeltje
je kon je gsm daar laten opladen
tassen staling
zwembad ( met strenge badmeester die het kennelijk nodig vond om de zoveel tijd iedereen het zwembad uit te sturen en niemand wist waarom verder riep hij alleen maar DO NOT JUMP IN THE SWIMMING POOL
douches en toiletten die hele week goed tot redelijk schoon waren

of ik het dit jaar weer doe weet ik nog niet
nog even overleggen met de rest van de mensen die gaan
pi_91242555
Klinkt wel als een meerwaarde.
Heb geen zin om lang te wachten voor een smerige douche.
Is er ook groot verschil tussen VIP camping en camping alternativa?

Bedankt voor de info in ieder geval.
pi_91243935
de algemene douches waren niet smerig maar juist vrij aardig vond ik. Wachten was geheel afhankelijk van het moment, tussen 10 en 14 heel lang, maar als je net voor het slapen om een uur of 5 even langsgaat is het heerlijk warm zonder rij.
  donderdag 13 januari 2011 @ 01:29:21 #145
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_91248035
Ik stond dus op de campercamping, maar je kan daar met een tentje ook heel dichtbij staan.
Is achteraan op het eiland, nog verder dan de VIP-Camping.

Maar douches zijn daar schoon (als op de meeste plekken), er is stroom als je een camper hebt en best rustig, afgezien van die paar mensen die een dikke set meenemen.

Winkeltjes, telefoon opladen en dan dat soort zut zit overal op het terrein en is op de goeie tijden prima te zijn.
pi_91264521
De grote vraag is natuurlijk: wie gaat er eindelijk een degelijk 2011 topic openen!?
pi_91264889
Nou ik zou zeggen, ga je gang ;)

De douches waren trouwens over het hele terrein prima onderhouden, alleen lange wachtrijen in de ochtend/middag inderdaad. 's Avonds of 's nachts douchen = doorlopen ^O^
pi_91267944
iemand een idee hoe snel de kaarten zijn uitverkocht, en tevens die van de partytrein?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_91272488
De treinen zijn volgens mij al een paar maanden voor vertrek uitverkocht. Festivalkaartjes zijn meestal tot aan het begin nog verkrijgbaar. Is nooit echt uitverkocht volgens mij.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_91272664
Ik zie dat er early bird kaartjes zijn, zijn die goedkoper ofzo?

Verder dank voor de campingvragen, ik denk dat ik voor de Camping alternativa ga.
Hoor toch te veel verhalen over gestolen goederen op de camping.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')