Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef single_queen het volgende:
[..]
En mijn vriendin die HUF 400 consequent bleef uitspreken als 'vierhonderd hufters!'
Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat gebruikten wij ook. Of Huftertjes of units.
Baal er wel van dat ik niet in die bar ben geweest, maar elke keer was de rij zo lang en wilden we liever andere dingen doen dan wachten tot we aan de beurt waren. Die karaoketent er naast was ook vet. Veel mensen die er een hele show van maaktenJammer dat ik niemand zo gek kreeg voor een duet. Wel nog een paar uurtjes staan dansen en meezingen terwijl andere mensen op het podium los stonden te gaan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Karaoke was leuk ja, daar hebben wij ook een aantal keer gezeten
Trashcanmanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb ik het gepresteerd die 6 dagen achter elkaar te missen?
Je was zeker weer met vuur aan het spelen hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb ik het gepresteerd die 6 dagen achter elkaar te missen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
kwam paar lui tegen die het fluffies noemden
Edit: Ik heb gvd echt de verkeerde usernaam gekozenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was zeker weer met vuur aan het spelen he
floppies, ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef Faceoff het volgende:
kwam paar lui tegen die het fluffies noemden
Volgens mij krijgt Hongarije in 2013/2014 de Euro pasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]. Zolang ze de komende paar jaar maar geen euro introduceren in Hongarije vind ik het allemaal prima.
Wanneer gaan de tickets voor 2011 in de verkoop?
eerste keer??? of ben je al vaker geweestquote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Faceoff het volgende:
* Faceoff meldt!
Maar dan wel in de camper met maten, we bouwen ons eigen feestje wel onderweg
Ik ben me 7 man in de camper om en om met een maat van me in 24 uur terug gereden.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef wormtrein het volgende:
Vorige keer het vliegtuig genomen, dat is eigenlijk prima bevallen. Toch lijkt het me ook wel een avontuur om een soort van road trip te houden, al was ik wel blij ná het festival weer lekker snel thuis te zijn na zo'n vermoeiende week. Als je dan nog urenlang in de auto moet zitten, dat lijkt me wel zuur
ik had vorig jaar een heerlijke plek onder dennenboom geen last van zon en ook geen last gehD van die storm/stortbuienquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Dit jaar proberen om een schaduwplekje te veroveren!
Als je op zaterdag komt is er schaduwplek zatquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Dit jaar proberen om een schaduwplekje te veroveren!
Probeer eens een 'ruin bar' te vinden. Die waar ik dit jaar was ben ik jammer genoeg de naam van vergeten, het was iig een groot pand met een soort van binnenplaats die was ingericht met meubilair gemaakt van random materiaal. Had wel een tof sfeertje, en ze schenken daar erg lekkere palenka's.quote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
In januari vliegtickets kopen! Voor Sziget nog een weekje in Budapest hangen, iemand tips voor wat ik allemaal kan doen? Ben afgelopen zomer naar ook Sziget geweest, maar heb toen eigenlijk vrij weinig van de stad gezien, op HET badhuis en het zwembad op Margritsziget na.
Festival terrein = camping. Je mag je tentje overal opslaan, zelfs naast het podium al is dat niet aan te radenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Ik denk dat ik op een camping daar ga staan, is dat een beetje oké, die camping? Zit 'ie direct aan het festivalterrein?
Na een aantal slapeloze nachten en genoeg drank val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Droplollie het volgende:
Kun je er fatsoenlijk pitten? Ik vind het prima om een aantal nachten te feesten, maar een week lang vrijwel niet slapen gaat te furr.
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef Droplollie het volgende:
Haha, dat snap ik.
Is het een optie om een camping in de buurt van het terrein te reserveren? Of zijn die niet in de buurt/ niet leuk/ snel bezet?
Ik heb er in ieder geval zin in.
Ga er gewoon vanuit dat er een goeie line up staat, dus ga de tickets reserveren.
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Je bent een idioot als je ergens anders gaat kamperen. Gewoon op szigetterrein zelf je tentje opzetten en een keertje naar de badhuis in de stad of op de andere eiland gaan. Heerlijk slapen doe je thuis!!
zelfde aan het andere kant van het terrein (camper-camping), je hebt echt nergens last van. Iig niet van de muziek en de drukte er omheen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundcheckenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik zat trouwens ergens ver achterin met mn tent achter de world music stage. Daar hoor je geen herrie van podia en omdat het helemaal achteraan is komen er alleen mensen die gewoon bij hun tentje wat gaan doen, of al gaan slapen.
dat deden ze wel ja, maar ik werd er niet wakker door.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef wormtrein het volgende:
[..]
En, je wordt daar dagelijks gewekt door het soundchecken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |