abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85445924
Geniaal festival was het weer!!!!!!!!!!!!!!!
Kees Hondt niet mee gekregen, stond buiten in die drank tent los te gaan :D
pi_85448488
Hoewel ik nog een paar dagen festival echt niet had getrokken ben ik vandaag echt wel doelloos doorgekomen. Had geen idee wat ik nu eigenlijk moest gaan doen.
pi_85449011
SZIGET WAS VETTT!! Zo, ben ondertussen wel weer bijgekomen. Me geschoren enzo, relax :P Zometeen maar ss ff reacties lezen en ook even reviewtje schrijven 8-)

OKeee:
- stroomschokjes Dreher-bier, ik was blijkbaar niet de enige met een wtf-momentje :D
- veel boooomen voor schaduw + tent = lang doorslapen en idd wakker worden met sound checks! (WMS)
- moeilijke beveiliging om fucking WATER mee het terrein op te nemen, max. 2 flessen pp (34 graden!)
- szigetfone! wat een geniaal concept, iedereen had er een = ideaal
- van-die-deeg-suiker-rollen-met-kaneel! voor 800 hufjes!(?)
- drank was echt goedkoop daar en flesjes fris waren ideaal, eten was vrij 'normaal' geprijsd vond ik
- A38 was echt niet om uit te houden zo warm (o.a. Bad Religion)
- de ventilators in de tenten waren dan wel weer tof om voor te staan, zeker die naast de bar in de Party Arena, waar het schuim gewoon van je bier waaide _O-
- de Auchan! wat een zaak, ik neem de volgende keer niets zelf meer mee, ook relaxed drinken voor de deur
- al die auto's, scooters en vrachtauto's de hele week over al die voetpaden, was ff wennen maar geniaal hoe alles daar op z'n hongaars ging
- de emmer-cocktails! en dreher-lucht-bar! en bungjeee-jump!

Het was trouwens wel irritant dat de Party Arena gewoon dicht ging, er stonden hordes mensen te wachten om naar binnen te kunnen. Uiteindelijk aan de rechterkant van de tent naar binnen gerend via het tentdoek dat ze van binnenuit hadden opgetild, rennen voor de security _O- Het was wel stampedruk daar binnen.. wel zeer geslaagd!

Toen ik maandag thuis kwam had ik echt ontwenningsverschijnselen, ik miste de constante muziek om je heen, alles weer zo clean, rustig.. en ik had echt moeite om de eerste twee dagen weer door te komen :')

[ Bericht 52% gewijzigd door wormtrein op 18-08-2010 20:40:02 ]
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_85451578
Ik heb nog niemand echte minpunten op zien noemen en ik kan ze zelf ook niet verzinnen :D (en sloom bier tappen wat ook nog schokt valt dan maar onder charme van zon festival :P)
pi_85452293
heb by the way geen "Moga chuca" of wat de naam ook is gezien. die 24 uurs tent die vlak bij de ingang zou staan... was die er dit jaar niet of ben ik gewoon een week lang blind geweest?
pi_85452585
Ohja, de Ambient tent was ook geniaal. Heerlijke tripmuziek draaide ze daar.
pi_85454058
Zo ben ook weer even bijgekomen van Sziget. We zijn nu nog even rond aan het toeren in Slowakije / Tsjechië en Polen om tot rust te komen.

De ontwenningsverschijnselen zijn niet mis; griep en waanbeelden (nog denken in je tent te liggen e.d. ) , maar het was het waard _O_

+ punten
- S'ochtends om 7 uur op het veld bij de world music stage genieten van alle kapotte en gare mensen. Leuke gesprekken gehad daar. Feest bij de Franse bar gaat daar gewoon door tot minimaal 11 uur _O-
- A.Z in de open stage. Bij toeval daar gekomen, maar wat was dat geniaal. De band was verkleed als leeuw / zebra en vis zingend over Diatshu , en allemaal gare filmpjes erbij :')
- Ontnuchteren in de Donau
- Hotdog met onwijs veel groente voor 650 shit _O_
- Wat als velen als een nadeel wordt gezien vond ik een voordeel, wakker worden van de soundchecks bij de world music stage. Heerlijke muziek om wakker mee te worden. Tevens ook om stoned mee in slaap te vallen in een hangmat en wakker te worden in een onwijs harde storm.
- Wiet was tegen verwachting in van zeer goede kwaliteit ^O^

Eigenlijk teveel + punten meegemaakt om op te noemen, maar allemaal al vergeten.

- punten

- vriend was gedrogeerd en half in elkaar geslagen. Hij was op zoek naar een prinses en heeft waarschijnlijk gewoon allemaal vrouwen aangesproken waarna hij allemaal "boze ridders" achter zich aan kreeg. Gelukkig kon ie nog wel de weg naar de tent terugvinden.
- Mijn been deed ongelofelijk veel pijn , dus een avond moeten missen.
- Infected mushroom moeten missen door enorme drukte , toen maar losgegaan bij de Axe tent.
- Teveel Nederlanders. Gok dat zo'n 60% wel nederlander was.
- De laatste ochtend, iedereen inpakken en shit, en beseffen dat je er zelf ook aan moet geloven ;(

Dit was m'n eerste keer, maar volgend jaar ga ik zeker weer :7
pi_85467794
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:28 schreef broodmonkeh het volgende:
Zo ben ook weer even bijgekomen van Sziget. We zijn nu nog even rond aan het toeren in Slowakije / Tsjechië en Polen om tot rust te komen.

De ontwenningsverschijnselen zijn niet mis; griep en waanbeelden (nog denken in je tent te liggen e.d. ) , maar het was het waard _O_
Shiiit dit heb ik ook! Werd vannacht paar keer wakker, dacht dat ik allemaal mensen in m'n tent had liggen maar dat was gewoon m'n tv en bureau enzo :S echt leipe shit, nog nooit gehad dit
pi_85467828
Hey mensen,

Weten jullie of de Szigetfoon makkelijk simlock vrij te maken is? Vind het wel een ideaal telefoontje als reserve.
pi_85468275
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:00 schreef Frostu het volgende:

[..]

Shiiit dit heb ik ook! Werd vannacht paar keer wakker, dacht dat ik allemaal mensen in m'n tent had liggen maar dat was gewoon m'n tv en bureau enzo :S echt leipe shit, nog nooit gehad dit
WTF :D

Ik dus ook al 2 nachten..
Dat ik gewoon 10 seconden de randen van m'n bed aan het aftasten was omdat ik geen flauw benul had waar ik ergens was en ik niet meer in m'n bed kon liggen omdat ik in de veronderstelling was dat er nog iemand lag.. :P
pi_85468414
ik hoorde van iemand van de organisatie dat er 11.000 Nederlanders waren dit jaar.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_85471567
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
ik hoorde van iemand van de organisatie dat er 11.000 Nederlanders waren dit jaar.
_O-
pi_85478494
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:17 schreef Brammie1 het volgende:
Hoe kan je dat überhaupt meten als je dagkaarten en losse tickets van winkels zonder adresgegevens kan kopen? Mij is nooit gevraagd waar ik vandaan kom.. Denk wel dat het er wat meer dan 11.000 waren!
pi_85479363
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:13 schreef kevin85 het volgende:

[..]

WTF :D

Ik dus ook al 2 nachten..
Dat ik gewoon 10 seconden de randen van m'n bed aan het aftasten was omdat ik geen flauw benul had waar ik ergens was en ik niet meer in m'n bed kon liggen omdat ik in de veronderstelling was dat er nog iemand lag.. :P
Ben dus niet de enige die 's nachts nog loopt te trippen in bed. Cold turkey na zo'n heeeeeerlijk festival levert blijkbaar waanbeelden op :)
pi_85482160
Wat een festival. Lowlands is de afterparty van Sziget (hoewel ik toch graag wat bands die nu naar LL gaan op Sziget had willen zien).

Hoogtepunten:
- Ska-P
- Monster Magnet
- Fear Factory
- Ambient tent waar je goed kon pitten
- Gebakken uitjes bij je hotdog
- halve liter bier voor 1,80
- Pannekoeken van een halve meter als ontbijt
- Belgische friettent
- Sziget phone
- De nodige weirde gasten met maskers e.d

Dieptepunten:
-Nekken op dag 0
-Fruitsalade waarvoor ik 1500 fl heb betaald :S
- Idiote hollandse boeren als buur die het nodig vonden om continue kk dit en kk dat te roepen
- Fucking last van mijn rug na drie dagen
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:32:03 #66
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_85487357
alle plussen en minnen heb ik allemaal al gezien
ik kwam voor niets op sziget , ik wist de lineup niet :P
veel goeie bands gezien en een paar kansloze :P

mijn hoogtepunt :
ik en een maat waren ff naar de tent slippers inwisselen om naar infected mushroom te gaan, we moesten pissen en we zeden al heel sziget dat we bij onze kanker irritante duitse buren hun tent onder gingen pissen omdat ze sochtens met een luchthoorn ons wakker maakte, dus zo gezegt zo gedaan, heel hun voortent inclusief hun spullen onder gepissed. Kwammen er opeens 2 gasten aan wij dachten ooo fuck, wij snel weglopen zagen we dat ze eerst bij een luchtbed van ons gingen kijken dat leegwas en daarna onder onze partytent aan het snuffelen waren. dus toch maar ff terug gelopen geen zin dat onze gejat werd. wij vragen wat ze aan het doen waren... 'Ja we zoeken een slaap plaats' aka neuken, wij wezen naar de tent van de buren... 'Jaaa die zijn er nooit! dus zij die tent in.
kwamen we die moffe de volgende ochtend tegen, kwam die vragen of wij wisten wie de gasten waren die in hun tent lagen. hij had ze blijkbaar uit zn tent getrapt.
conclusie: niet sochtends met een lucht hoorn spelen }) })
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_85499272
Vind de tent incl. spullen van de buren onderpissen toch een redelijk matige actie.. :{
pi_85510057
ze waren by the way wel bij veel stages telkens met cameras in de weer.. gaat dat nog een keer uitgezonden worden of op internet komen ofzo? al die mobiel-filmpjes zijn lache maar kwaliteit om te huilen... :{
pi_85526826
weet trouwens iemand wat in de mojito van de chuck norris bar zat. ik vond die namelijk echt lekker ^O^ .
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_85527157
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:46 schreef WasMachinator het volgende:
weet trouwens iemand wat in de mojito van de chuck norris bar zat. ik vond die namelijk echt lekker ^O^ .
Mijn beste Mojito was van dat tentje helemaal aan het begin van het festival, in de buurt van dat zandsculptuur. De beste man deed er ook 5 minuten per glas over om het te maken :P :D
pi_85532166
ja daar, die wouden wij ook halen maar de emmers waren op 8)7 . en aangezien wij op de vip camping stonden en het dan zon pokke eind lopen is hebben wij er ook niet meer direct aan gedacht laterna terug te komen.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_85535765
Beste week van m'n leven!

Was m'n eerste keer, en heb van elke minuut genoten! Kwam niet eens zo zeer voor/door de muziek, maar vooral voor de sfeer en de gezelligheid.

Pluspunten:

-Algehele vrijheid, doen en laten wat je wil
-Allerlei soorten muziek
-Sziget phone
-Goed en goedkoop eten en drinken
-Schone WC's (had hier horrorverhalen over gehoord, maar was allemaal keurig)
-Hongaarse vrouwen
-Altijd wel ergens nog een feestje te vinden, of het nu 02.00 of 09.00 is
-Meduza tent. Echt een geniale plek was dat. Grootste deel van het festival heb ik daar gestaan.
-Etc.. Etc.. Etc..

Minpunten:

-Best veel Nederlanders.. Je moet er van houden, maar van mij hoeft het niet..
-Oplaadpunten voor je telefoon die continu bezet zijn (waarom maken ze niet gewoon een muur met 100 stopcontacten?)
-Als je in de zon staat met je tent zweet je er om 09.00 letterlijk uit, terwijl je er net in ligt..

Voor de rest was het 7 dagen paradijs op aarde..

Cheers!

[ Bericht 14% gewijzigd door AceOfDubs op 21-08-2010 03:41:23 ]
pi_85549616
Trouwens die vrouw bij Madness op het podium, wat een aandachtshoer :')
pi_85549995

[ Bericht 100% gewijzigd door AceOfDubs op 22-08-2010 08:16:54 ]
pi_85552385
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:00 schreef Reuzelbek het volgende:

- Idiote hollandse boeren als buur die het nodig vonden om continue kk dit en kk dat te roepen

Waren dat toevallig die irritante gasten met een oranje partytent met die nederlandse vlag eraan en een doodshoofd van bierblikjes? Wat een taalgebruik van de gasten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')