Dus terug naar het ancient-régime? Naar beoordeling op geboorte?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist om dit te voorkomen noemde ik die kerkklokken. Ik vind het wat te rigide om in het kader van "allemaal gelijk" te stellen dat dan ook de kerkklokken ninet meer mogen, als je geen moskee-gejengel wilt toestaan. Er speelt ook nog zoiets als een eeuwenoud gebruik en recht.
Het was het getal van de hele gemeente, dus inclusief de voorraad kernen die er in jouw lijst niet bijzaten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een gemeentelijke herindeling in zitten. Of de berekening is anders want je groeit geen bijna 12% per jaar.
Ja, onder een soort van dwang en omdat het moet denk ik wel dat je gelijk hebt. Uiteindelijk vindt er wel een mix plaats (binnen een paar eeuwen) maar dan nog heb je sociaal, cultureel en plaatsgebonden gebruiken en rituelen. Tenzij McDonalds en Coca Cola overal de macht krijgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat een multiculturele samenleving sowieso een lastig verhaal is.
Hier is het nog steeds wisselvallig. Dan klaart het opeens op. Wel veel wolken, maar stralend blauw en dan is het weer donker en valt het met bakken uit de hemel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker weer buiten, uit de wind. Rustig boekje lezen in de zon, DVD'tje op.
Nah, dat vind ik nogal meevallen. Mijn vroegere buurman bij wie ik als kind altijd pruimen uit zijn boom jatte riep me altijd achterna "Tyfusjong, als ik je te pakken krijg schop ik je ongelukkig" Best heftig tochquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gen 3,17-19
In het zweet uws aanschijns
En tot de mens zeide Hij:
Omdat gij naar uw vrouw hebt geluisterd en van de boom gegeten, waarvan Ik u geboden had:
Gij zult daarvan niet eten, is de aardbodem om uwentwil vervloekt; al zwoegende zult gij daarvan
eten zolang gij leeft, en doornen en distelen zal hij u voortbrengen, en gij zult het gewas des velds eten;
in het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aardbodem wederkeert, omdat gij daaruit
genomen zijt; want stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren.
Er komt zo een post van Pietje aan dat regent, maar hij is nu nog even druk zijn spullen in veiligheid brengenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds wisselvallig. Dan klaart het opeens op. Wel veel wolken, maar stralend blauw en dan is het weer donker en valt het met bakken uit de hemel.
Gelukkig ben ik nog een uurtje aan het werk.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er komt zo een post van Pietje aan dat regent, maar hij is nu nog even druk zijn spullen in veiligheid brengen
TEUN gaat branden in de helquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik nogal meevallen. Mijn vroegere buurman bij wie ik als kind altijd pruimen uit zijn boom jatte riep me altijd achterna "Tyfusjong, als ik je te pakken krijg schop ik je ongelukkig" Best heftig toch
En McDonalds zag dat het goed was..... Mmm, niks mis meequote:Op zondag 8 augustus 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, onder een soort van dwang en omdat het moet denk ik wel dat je gelijk hebt. Uiteindelijk vindt er wel een mix plaats (binnen een paar eeuwen) maar dan nog heb je sociaal, cultureel en plaatsgebonden gebruiken en rituelen. Tenzij McDonalds en Coca Cola overal de macht krijgen
Ik doe verdomme zo mijn best, straks weer naar Apeldoornquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
TEUN gaat branden in de hel![]()
echt waar heur...![]()
verbrand je wel snel calorieen, dat scheelt ook ....
buienradar gaf niks aan, het is ook alweer droog. Ga zo weer terugquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar doe dan ook niet de goden verzoeken met zo'n post
Teun is Satan, ... een beetje een dikkequote:Op zondag 8 augustus 2010 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
TEUN gaat branden in de hel![]()
echt waar heur...![]()
verbrand je wel snel calorieen, dat scheelt ook ....
Maar dan heb je weer die heidenen die Burger King prefereren boven de ware frituurkoning met de Goudgele M!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
En McDonalds zag dat het goed was..... Mmm, niks mis mee
Lefgozerquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
buienradar gaf niks aan, het is ook alweer droog. Ga zo weer terug.
Hoewast gisteren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe verdomme zo mijn best, straks weer naar Apeldoorn
Die gooien we met hun hoofd naar beneden van de McDonaldsvestigingenkerken afquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer die heidenen die Burger King prefereren boven de ware frituurkoning met de Goudgele M!
Nou.... zoonlief heeft een enorme voorkeur voor de McD. en toen wij pas een keer naar de BK geweest waren werd ik toevallig een half uurtje later een beetje misselijk... wat hij gelijk interpreteerde als bevestiging dat zijn brusje in wording de BK ook niets vindtquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer die heidenen die Burger King prefereren boven de ware frituurkoning met de Goudgele M!
Zou wel aardig zijn, morgenvroeg spitsmelding "Op de A28, tussen Nijkerk en Hoevelaken, zes kilometer Kamelen, het mag een drukke maandagmorgenspits genoemd worden"quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef FANN het volgende:
Gij blinde wegwijzers, die de mug uitzift, maar de kameel doorzwelgt.
Prima, wat voor auto is 't? Niet dat ik aan een doorgaande weg zit, maar je weet nooit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
Lefgozer![]()
Mochten wij nog besluiten naar buiten te gaan (zou wel verstandig zijn) dan zwaai ik wel even als we langsrijden
je snapt hem niet eens...quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel aardig zijn, morgenvroeg spitsmelding "Op de A28, tussen Nijkerk en Hoevelaken, zes kilometer Kamelen, het mag een drukke maandagmorgenspits genoemd worden"
Maar op een kameel heb je wel een stuk minder last van die spontane mistbanken die er bij Nulde nog wel eens willen hangenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel aardig zijn, morgenvroeg spitsmelding "Op de A28, tussen Nijkerk en Hoevelaken, zes kilometer Kamelen, het mag een drukke maandagmorgenspits genoemd worden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |