Ja potver en dan nodig je mij niet uit?!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In Lunetten?
Heb ook nog pizza in de koelkast liggen en witte wijn!
Jij was hier gister!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja potver en dan nodig je mij niet uit?!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
Pizza
Ik heb pizzabroodjes gemaakt, ook lekker
Oh, zo eenvoudig of moeilijk als je het zelf maaktquote:
Okeequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo eenvoudig of moeilijk als je het zelf maaktIk heb eenvoudige funghi broodjes gemaakt. Ciabatta doormidden gesneden, besmeerd met tomatensaus, strooikaas erop, champignon in plakjes gesneden en erop gedaan. Kruiden erop en in de oven
Nee want jij had Yuki toch op bezoek? Dan ga ik niet storenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij was hier gister!
Hoorde ik toen iets?!
nee hoor, Yuki zat in west frieslandquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee want jij had Yuki toch op bezoek? Dan ga ik niet storen
Hè, uit vrije wil??quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
whoehoeeeeeee, over 3 weken naar Acda en de Munnik
Je bent te goed in bed, daar kan ik niet mee leven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, dat is dan goed geluktWel een dieptepunt om dat via een fok forum aan mij mee te delen, maar ik geef de moed nog niet op hoor.. sniff
Sterkte ermee dan! ik hoop dat je je straks beter voelt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga maar even een stukje autorijden, denk ik want op de één of andere manier ben ik zo onrustig als de pest en ik weet niet goed waarom.
Purmerend is geen West-Friesland!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor, Yuki zat in west friesland
waterquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga maar even een stukje autorijden, denk ik want op de één of andere manier ben ik zo onrustig als de pest en ik weet niet goed waarom.
Das balenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef -Engel- het volgende:
chips ik heb last van een allergie..... of een mug....
Ja hiero... maar huis is nog steeds niet klaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Waren hier geen mensen die graag een kat wilden?
Omdat ik zo mijn best deed uit de friendship zone te komenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je bent te goed in bed, daar kan ik niet mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |