Snuitjequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En bevroren snot in je neus krijgen?! nee, neuzen zijn van meer waarde dan de gemiddelde hollander denkt!
Ja hoor, superweekend gehadquote:
Naaaaaaiiiiiiiisquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gister vloer opgehaald en keuken gekocht!![]()
Nice!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gister vloer opgehaald en keuken gekocht!![]()
Moio zo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hoor, superweekend gehad
En hoe is het met jou?
Coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moio zo.
VOel me nu wel in orde eigenlijk.
Oeh... heb je het gevoel dat hij onbewust denkt dat hij nog een kans heeft ofzo...?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik zie er gewoon tegenop om beste vriendje (die al jaren in de friendzone zit) te vertellen dat ik verliefd ben. Stom he.
Ja, al ben ik wel flink aan het posten nu. Probeer een keer 200+ op een dag te halenquote:
mja dat is minder.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik zie er gewoon tegenop om beste vriendje (die al jaren in de friendzone zit) te vertellen dat ik verliefd ben. Stom he.
Dat hebben mannen toch altijd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh... heb je het gevoel dat hij onbewust denkt dat hij nog een kans heeft ofzo...?
Whehehe.... lekker tochquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al ben ik wel flink aan het posten nu. Probeer een keer 200+ op een dag te halen
Hij heeft altijd hoop gehouden. Wat ik ook zei. Ik ben wel bang hem te kwetsen ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh... heb je het gevoel dat hij onbewust denkt dat hij nog een kans heeft ofzo...?
Gewoon niet doen. Zoals ik al zei FOK! liefdes gaan snel over...quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:35 schreef Lily-Ella het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |