In het weekend woont ze 200 meter bij mij vandaan, met mij wil ze anders geen koffie drinken hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze woont 200 meter bij mij vandaan.. we gaan koffie drinken
Wat heb je gemaakt? Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Lotusss het volgende:
Damn die soep blijft yummie! Heb Murm ook al het reccept gemaild
Zekersquote:
jij wilde ook niet naar de parade..quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
In het weekend woont ze 200 meter bij mij vandaan, met mij wil ze anders geen koffie drinken hoor.
Ik wou wel, maar ik woonde te ver wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wilde ook niet naar de parade..
Mijn feel-good groentesoepquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt? Wat heb je gemaakt?
Whut! Peuter was ziek, dat is gemeen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wilde ook niet naar de parade..
Oehquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OehZoiets wil ik ook!
Do tell! pm mag ook
Doe even jullie e-mailadres PMen danquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook ... ik ook![]()
pleazzzzzzzzzzzzzzzz
donequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Doe even jullie e-mailadres PMen dan
Krijg je de mijne ook. Waar ik nu woon zal ik niet snel soep maken, maar wie weet overeen paar weken wel. ALs ik dan al verhuisd ben, tenminstequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Doe even jullie e-mailadres PMen dan
omg, OMG, OMFG!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Nu weet Lotusss mijn echte naam, weg anonimiteit
Weet ik, vertrouw haar ook wel hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
omg, OMG, OMFG!!!Nee, Lotusss is lief
![]()
En ik heb ook gepmmed![]()
Maar nu ga ik toch echt slapen, welterusten lieve Singles!![]()
Weltrusten Barbussequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
omg, OMG, OMFG!!!Nee, Lotusss is lief
![]()
En ik heb ook gepmmed![]()
Maar nu ga ik toch echt slapen, welterusten lieve Singles!![]()
Nee hoor!quote:
Ja, iedereen heeft een levenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
Singles topic is al aardig dood dit hele weekend..... gaat helemaal niet snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |