QFT!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Ja ze zijn allemaal iets doen. Fokkers met een leven
Oh noes daar gaat mijn levenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Ja ze zijn allemaal iets doen. Fokkers met een leven
Levenquote:
Er is een ding erger dan dood. Levenquote:
Vergeet de NS nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een ding erger dan dood. Leven
Ja maar die kan je nog gebruiken om een trein terug te koppenquote:
Ola!quote:
Ik was in Utrecht gisterenquote:
Goede reis!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:45 schreef Rifoki het volgende:
Hola en ciao!
Het was een heerlijk weekend weer.
Ik pak nu echter de koffer verder in en dan twee weken Italie. Ik reken er op dat jullie L-E er, al dan niet middels oneerbare voorstellen, doorheen slepen.
Ciao!
Het doen van die oneerbare voorstellen is aan mij wel besteed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:45 schreef Rifoki het volgende:
Hola en ciao!
Het was een heerlijk weekend weer.
Ik pak nu echter de koffer verder in en dan twee weken Italie. Ik reken er op dat jullie L-E er, al dan niet middels oneerbare voorstellen, doorheen slepen.
Ciao!
Vrijdag 4:00 er in, gisteren ook. Dat trek ik niet zo goed meer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Brakheid FTW.
Vrijdag kroeg, gisteren feestje, vandaag naar Haarlem, morgen Monster Magnet in de Melkweg...
Je bent geen 20 meer HW.
QFT! en dan gewoon om 8 uur wakker moeten worden of worden..quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrijdag 4:00 er in, gisteren ook. Dat trek ik niet zo goed meer..
Dat trek zelfs ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
QFT! en dan gewoon om 8 uur wakker moeten worden of worden..
Nee, ik ben ook niet de fitheid zelve vandaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrijdag 4:00 er in, gisteren ook. Dat trek ik niet zo goed meer..
quote:
Kut is dat, hè? Op dat soort momenten laat je lichaam duidelijk merken dat je ouder wordt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Brakheid FTW.
Vrijdag kroeg, gisteren feestje, vandaag naar Haarlem, morgen Monster Magnet in de Melkweg...
Je bent geen 20 meer HW.
Ik reken op je.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Het doen van die oneerbare voorstellen is aan mij wel besteed..
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef Spezza19 het volgende:
Net terug van Bataviastad..... wat een drukte![]()
Haarlemquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Brakheid FTW.
Je bent geen 20 meer HW.
En dan is het klaar?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
Ja hoi. Ben het klussen wel wat nu. Nog maar 2 dagen te gaan
dan verhuisd, maar helemaal klaar nog niet.quote:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan verhuisd, maar helemaal klaar nog niet.
Ik heb het niet gelezen maar ik zag paar keer vrouwen staan. Nog geneukt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef djayzz het volgende:
Man wat een nacht!
Eerst uit eten met een collega, lekker thais eten en heel veel leuke dames gezien, daarna aan de cocktails in een bar. Later doorgegaan naar een sigarenbar, en daar aan een sigaar en een aantal Rum-cola's. inmiddels half 2, doorgegaan naar een club aan het strand, en daar stonden 6 prachtige vrouwen. Mee gedanst, maar de club liep leeg, dus rond half 4 naar een "locale" bar waar het nog wel erg druk was, met die dames erbij. Tot 6 uur geweldige tijd gehad, 2 telefoonnummers en 2 emails adressen en vanavond uitgenodigd voor een privé feestje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef djayzz het volgende:
Man wat een nacht!
Eerst uit eten met een collega, lekker thais eten en heel veel leuke dames gezien, daarna aan de cocktails in een bar. Later doorgegaan naar een sigarenbar, en daar aan een sigaar en een aantal Rum-cola's. inmiddels half 2, doorgegaan naar een club aan het strand, en daar stonden 6 prachtige vrouwen. Mee gedanst, maar de club liep leeg, dus rond half 4 naar een "locale" bar waar het nog wel erg druk was, met die dames erbij. Tot 6 uur geweldige tijd gehad, 2 telefoonnummers en 2 emails adressen en vanavond uitgenodigd voor een privé feestje
Behoorlijk ja, Zullen we er wat leven in blazen, Murms ?quote:
Damn....quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef djayzz het volgende:
Man wat een nacht!
Logisch als er bijna alleen maar bezetten vrouwen hier posttenquote:
Bosquote:
Ik las bezeten vrouwenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch als er bijna alleen maar bezetten vrouwen hier postten
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch als er bijna alleen maar bezetten vrouwen hier postten
ja, maar dat zijn ze toch ook?quote:
Daar ken ik ze te slecht voor, maar zou goed kunnen jaquote:
Het kan ook zijn dat het aan mij ligt natuurlijk....quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ken ik ze te slecht voor, maar zou goed kunnen ja
Vast nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het aan mij ligt natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |