Net ook geprobeerd, eerste 2 keer mis gegaan, heb eerst de 3 hatcheries linksonder vernietigd, en wou naar rechts boven gaan om daar die ene te vernietigen. Daar is gewoon geen doorkomen aan. Blijkbaar waren er ook nog 3 hatcheries middenboven...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Katth het volgende:
Eindelijk Zero Hour op hard achievement om die 4 hatcheries te killen... Denk wel 10 keer gedaan
AnusCocainus - Cocainus#370quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Even iets duidelijke die nicknames voor in de OP. Dus je fok nick, je sc2 nick en je code dan kan ik gewoon copy pasten, nu moet ik ook nog gaan nadenken en dat is me te veel werk
Net even replay gekeken, volgende paar kleine tips:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Petrulli het volgende:
Ik heb vorige week Starcraft II gekocht en vind het spel helemaal fantastisch!!
Ik ben begonnen met de Campagne en speel intussen een aantal practice league matches en coöperative matches. Omdat ik vond dat ik wel genoeg in de practice league had gespeeld, heb ik zonet mijn eerste placement match gespeeld en deze gewonnen! (fairly easy..).
Ik heb het gevoel dat ik terran (start to midgame dan) wel redelijk in de vingers heb (voor een beginneling dan), maar ben wel erg op zoek naar manieren om mijn spel te verbeteren. Ik heb daarom de replay geupload. Zou iemand mij wat op- en aanmerkingen kunnen geven op mijn speelwijze? Hier ben ik wel erg benieuwd na!
http://rapidshare.com/files/412011675/Kloppie_1st_Placementmatch.SC2Replay
Tegenwoordig bouw ik altijd net even wat extra troepen in het begin zodat ik de rush makkelijker overleef, daarna is het meestal peanuts.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:04 schreef Wriggles het volgende:
Zojuist een (team) losing streak van 5 gehaald (jammer genoeg geen achievement), m'n haat voor zerg rushes continues!
Welke race speel je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:53 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben net gepromoveerd naar Diamond rank 24!
Ik ben zelf ook maar een noobje, maar op het begin zit die basis natuurlijk niet dicht gebouwd zo hequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef Petrulli het volgende:
Ik heb vorige week Starcraft II gekocht en vind het spel helemaal fantastisch!!
Ik ben begonnen met de Campagne en speel intussen een aantal practice league matches en coöperative matches. Omdat ik vond dat ik wel genoeg in de practice league had gespeeld, heb ik zonet mijn eerste placement match gespeeld en deze gewonnen! (fairly easy..).
Ik heb het gevoel dat ik terran (start to midgame dan) wel redelijk in de vingers heb (voor een beginneling dan), maar ben wel erg op zoek naar manieren om mijn spel te verbeteren. Ik heb daarom de replay geupload. Zou iemand mij wat op- en aanmerkingen kunnen geven op mijn speelwijze? Hier ben ik wel erg benieuwd na!
http://rapidshare.com/files/412011675/Kloppie_1st_Placementmatch.SC2Replay
Haha, ja dat klopt inderdaad. Het was wel mijn bedoeling om um helemaal dicht te krijgen, maar dat ging niet helemaal goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook maar een noobje, maar op het begin zit die basis natuurlijk niet dicht gebouwd zo heEn dat is nou juist het hele idee van je Supply Depot/Barracks daar op die plek
Ik kan vanmiddag wel, maar moet wel op tijd stoppen want krijg eters vanavondquote:
Yup. Niftyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Sorry dat ik gisteren niet kon goodgawd heb je me al toegeveogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |