Oh ik heb jou nu in mijn vriendelijstje danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:45 schreef GoodGawd het volgende:
Je hoeft ook geen invite te zien, je staat in me vriendenlijst. Qing 933
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Voeg me even toeik kan pas in middag
Ik overleefde het maar het probleem was dat de mineralen opwaren dus ik kon niet meer units trainen enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoop dat ik om 3 uur terug ben, moet zo even naar de sportwinkel om mijn badminton- en squashracket te laten repareren. Heb de meeste al toegevoegd, dus zie het vanzelf wel.
Net trouwens de missie In Utter Darkness gedaan, wat is die vet zeg. Zat op ruim 2000 toen er opeens zoveel tegelijk kwamen en heel mijn 200/200 leger vermoorden.![]()
Dat had ik dus ook, kon nog warpen maar zat zonder mineralenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik overleefde het maar het probleem was dat de mineralen opwaren dus ik kon niet meer units trainen enzo
Er zit een gold expansion op de map, die zo snel mogelijk securen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, kon nog warpen maar zat zonder mineralen
Whehe ik ook, mocht zelfs nog een keer op lan op draven voor een finale van moh:aaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef Vinno het volgende:
Vroeger altijd veel games (MOH:AA) gespeeld via Clanbase. Altijd lache van die toernooien enzo
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef 404_ het volgende:
Nieuwe videokaart: NVIDIA GeForce 6150SE en 2 extra Gig (3 bij elkaar) en nog steeds low
Hm, ik keek op die doos en ik had een andere gekocht, alleen reageert hij niet op m'n nieuwe videokaart dus moet 'm nu even terug brengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat kutding kan je geen videokaart noemen! Probeer anders eens meer dan 10 euro uit te geven aan een videokaart
Ja daar was ik wel blij meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef Revje1 het volgende:
Was leuk. Met terran kan je wel goed verdedigen zeg:)
welke map is dit? ziet er wel mooi uit!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:34 schreef Simsfan88 het volgende:
1 uur en 17 minuten, ziek! Verloren, maar wel bovenaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Map is Extinction, de enige 4 vs 4 map uit de BETA. Is inderdaad een mooie map, net als die andere, want je staat met zijn 4e op 1 eiland. Bij de andere 4 vs 4 mappen sta je apart of met zijn 2e per "eiland".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
welke map is dit? ziet er wel mooi uit!
Zerglings > workersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Map is Extinction, de enige 4 vs 4 map uit de BETA. Is inderdaad een mooie map, net als die andere, want je staat met zijn 4e op 1 eiland. Bij de andere 4 vs 4 mappen sta je apart of met zijn 2e per "eiland".
Eerste game was kut, snelste rush die ik ooit heb gezien, alle werkers aanvallen.Maar we wonnen wel!
Die eerste XDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:34 schreef Simsfan88 het volgende:
1 uur en 17 minuten, ziek! Verloren, maar wel bovenaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, dat was onze redding, dacht dat het nooit meer ging lukken!quote:
Als de videokaart er niet helemaal in zit herkent de computer hem niet, dus logisch dat de instellingen op laag bleven staan. Mooi dat je nu op High kan spelen. Laat maar weten als je klaar bent voor de multiplayer, dan kun je mee doen aan de Fok toernooitjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef 404_ het volgende:
Bleek dat m'n videokaart niet goed was vastgeschroefd
Maar nu verder spelen op high
4v4 is ook niks bij mij, moet ik alles op low zetten. 3v3 doet het prima, vandaar dat ik ging bunkeren met tanks, aangezien ik niet normaal troepen kon besturen met die framerate helaas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef zforces het volgende:
Ok, 4v4 trekt mn laptop toch niet echt. Als we ooit 2v2 ofzo doen ben ik wel weer van de partij. Dan kan ik misschien op tijd cannon sweep doen. Eerste potje was ook gaaf!
+ natuurlijk dat tanks altijd relax werken in verdediging en als je op let dat je dan bijna niks hoeft te verliezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
4v4 is ook niks bij mij, moet ik alles op low zetten. 3v3 doet het prima, vandaar dat ik ging bunkeren met tanks, aangezien ik niet normaal troepen kon besturen met die framerate helaas.
Ik kan wel! Mijn graphics kunnen wel op normaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaan er vanavond weer 4vs4 doen?
Helaas zal dat nooit gebeuren aangezien mijn reapers al je probes al koud gemaakt hebben daarvoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:28 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen mijn Void's direct naar je basis doorvliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |