Misschien bekend bij sommigen onder ons: de movies van de bangbus.
Kort samengevat: Paar gasten in een busje rijden rond met een DV camera die ze constant laten lopen, ze pikken een meid op, en na 3 kwartier uit de kleren lullen, af en toe geld toestoppen enz, is het lucky day voor 1 van die gasten
De vraag dus, is dit real of fake?
Je zou zeggen fake, maar na het zien van een aantal van die ASF/avi'tjes begin ik toch echt te twijfelen..
* url verwijderd *
En avi'tjes vind je makkelijk op Kazaa..
Barst maar los zou ik zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 01-06-2002 23:05]
fake dus
quote:Het Gonzo-genre
Op maandag 20 mei 2002 01:38 schreef keeper het volgende:
Ik vind het wel een grappig format, maar het zal wel net zoiets zijn als die Handyman en andere "amateur-op-straat-op-pik-films"
quote:De kenner
Op maandag 20 mei 2002 01:38 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Het Gonzo-genre
Is wel een van de leukere genre's moet ik zeggen. Voor mij is het OF dat, OF glamour, al is glamour veel meer vermaak dan opwinding.
(Vind btw wel cool idee met zo'n busje, denk dattik ookwel zo'n ding wil, en hier door de straten ga sjesen!!)
-natuurlijk- kijken die wijffies de camera in!
Ik zou zeggen, download eens een paar afleveringen en kijk niet alleen de site..
Fake
quote:wat dacht je wat ik op m'n hd had staan dan
Op maandag 20 mei 2002 11:09 schreef g0zer het volgende:
Misschien is het een idee om pas te reageren als je weet waar je het over hebt-natuurlijk- kijken die wijffies de camera in!
Ik zou zeggen, download eens een paar afleveringen en kijk niet alleen de site..
newbie
quote:hihi
Op maandag 20 mei 2002 11:35 schreef n00fer het volgende:[..]
wat dacht je wat ik op m'n hd had staan dan
en als het een verborgen camera is kijken al die wijffies echt niet in de camera hoor!
Misschien is het ook een idee eerst eens rond te kijken en te kijken hoe het forum werkt!newbie
![]()
verborgen camera? wat zeg je nou? episode 7 41:53
quote:
Op maandag 20 mei 2002 12:34 schreef _DiRRuK_ het volgende:
intereseert me geen reet of ze echt zijn of fake, ik vin ze geil en d'r valt prima bij te trekken...
quote:
All performers on this site are over the age of 18, have consented
being photographed and/or filmed, have signed model release and provided proof of age, believe
it is their right to engage in consensual sexual acts for the entertainment and education of other
adults and believe it is your right as an adult to watch them doing what adults do.
quote:Fake dus, maar wel leuk!
All performers are given the opportunity to be tested for sexually transmitted diseases at no
charge to themselves within a reasonable amount of time before their performance.
All activity is arranged and discussed in advance of filming and every effort is made to insure
the health and safety of the performers and to ensure that their performance is a pleasant and
enjoyable experience.
quote:?????????? zitten best kanppe vrouwtjes bij hoor! en wat maakt het dan uit of het in een bed of in een bus wordt gedaan? beetje orginaliteit kan ook geen kwaad!
Op maandag 20 mei 2002 13:04 schreef Marloekoe het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Inderdaad, ik vind het wel geinig. Ik kom het af en toe tegen op vage sites
Op maandag 20 mei 2002 13:27 schreef _DiRRuK_ het volgende:[..]
?????????? zitten best kanppe vrouwtjes bij hoor! en wat maakt het dan uit of het in een bed of in een bus wordt gedaan? beetje orginaliteit kan ook geen kwaad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |