Er is natuurlijk een grens waar die cooldown niets meer uitmaakt omdat je al dood bent. En noem mij gek maar ik denk niet dat het zo gezond is om in een temperatuur boven het kookpunt van water te gaan zitten met een lichaam dat voornamelijk uit water bestaat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo lang je er voor zorgt dat er na de sauna een goeie cooldown komt is er niks aan de hand. Anders krijg je zaken als bloeddruk en temperatuur in je lichaam die er niet mee om kunnen gaan en dan is het dus einde verhaal.
Bij de andere deelnemer hangen de vellen er ook al bij. Misschien is hij tegen dat hete ding aan gaan staan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef ShevaJB het volgende:
Hoezo ligt diegene in de een-na-laatste foto te bloeden?
Welke eerdere incidenten zijn er dan geweest?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:09 schreef MyIllusion het volgende:
en dat men dat nog steeds blijft organiseren na zoveel incidenten, ik snap dat niet.
Que?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef June. het volgende:
[..]
Moet haast wel met dat pathologische buigen, niet erg goed.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef Light het volgende:
[..]
Welke eerdere incidenten zijn er dan geweest?
Met 110 graden Celsius in een kleine ruimte met een enorme luchtvochtigheid zit je er niet zo ver vanafquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef Aventura het volgende:
Die mannen zien eruit alsof ze in kokend water hebben gelehen
Zo zal het ook best aanvoelen bij 110 graden...sheesh waar sommige mensen al niet zin in hebben. Ik vind het al helemaal niks als het buiten 35 graden is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef Aventura het volgende:
Die mannen zien eruit alsof ze in kokend water hebben gelehen
Blijkbaar is er dus wel iets aan de hand als er nu iemand is overleden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo lang je er voor zorgt dat er na de sauna een goeie cooldown komt is er niks aan de hand. Anders krijg je zaken als bloeddruk en temperatuur in je lichaam die er niet mee om kunnen gaan en dan is het dus einde verhaal.
Die wedstrijd is juist om te kijken hoe lang je het kan volhouden. Dat dat niet altijd zo verstandig is blijkt maar weer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Sander het volgende:
Een sauna op 110 graden is te doen, dat kan iedereen. Niet lang, granted, en hoe hoger de luchtvochtigheid, hoe moeilijker het is om vol te houden.
dat was volgens mij idd degene die is overleden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef June. het volgende:
[..]
Bij de andere deelnemer hangen de vellen er ook al bij. Misschien is hij tegen dat hete ding aan gaan staan?
En die 3e foto, is dat van de man die is overleden? Moet haast wel met dat pathologische buigen, niet erg goed.
SPOILER: grotere fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Misschien omdat ze eerst die andere eruit haalden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:39 schreef Ringo het volgende:
Het schijnt dat ze hem vergeten waren....
Dat is een onderdeel van de Glasgow Coma Scale ofwel EMV schaal, een neurologische beoordeling waarbij de mate van bewustzijn van een persoon gemeten kan worden.quote:
Nope, die andere.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Fredo55 het volgende:
Welke van de 2 is er nu overleden?
Ik vermoed de meneer met dat langere haar, gezien het filmpje en de foto's.
En de rest zegt de andere.quote:
Ik wou dat ik niet geklikt had, afschuwelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien omdat ze eerst die andere eruit haalden?
Hier te zien op film: http://nos.nl/l/tcm:5-781544/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |