Volgens mij is guitar ook een jongen....quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:35 schreef Franneh het volgende:
Ik kan maar 1 x in de 3 minuten reageren op tjetterdus als jullie chat niet leuk of geil wordt stop ik met kijken
Achh... Arme jongen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:35 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Nee ben weer in Nederland, lag ik nog maar in Spanje..
Doe jij dan maar alsof je een meisje bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:36 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Volgens mij is guitar ook een jongen....
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:36 schreef Franneh het volgende:
[..]
Doe jij dan maar alsof je een meisje bent
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:36 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Achh... Arme jongen!![]()
Je had het zo naar je zin!![]()
Nou ja, welkom terug in dit klote land!
KIJK DAN! pfffffffftquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Tjonge..![]()
Dat schiet ook niet op heklunsjes
![]()
En zijt gij
Ik help jullie op wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:39 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
KIJK DAN! pfffffffft
Niks tegen zijt gij.
PFFFF ik begon net!!!quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
PFFFF ik begon net!!!
de ander: whaha
jij: pak me in mn kudje schat
jij: neem me
jij: diep
jij: aaaaaaaaah
jij: JAAAAAAA
jij: OEEEEEH
de ander: oeeeeeh graag
de ander: waar woon je? dan kom ik meteen
Het is wel leuk dat je op zaterdagochtend wakker wordt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:38 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Wordt ik hier vanochtend wakker, regen
1 zonnig ding wel, fatsoenlijk bier hier!
Ook nog net ochtendquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat je op zaterdagochtend wakker wordt!![]()
Ik word meestal pas op zaterdagmiddag wakker!
En dat komt door dat goede bier!
Ik heb genoeg piemols gezien op chatroulettequote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef LiFePo4 het volgende:
Wie wil mijn piemol zien? Behalve Guitar.
Stop hem hier maar in:quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef LiFePo4 het volgende:
Wie wil mijn piemol zien? Behalve Guitar.
ZOU SOWIESO NIET MOGENquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg piemols gezien op chatroulette
Erg is dat daar he...quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
Het is zaterdagnachtquote:
Maar nauwelijks vrouwen op chatroulettequote:Op zondag 8 augustus 2010 01:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
LMAOOOquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]wat je al niet tegenkomt op internet
Ze zitten er wel somsquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar nauwelijks vrouwen op chatroulette
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]wat je al niet tegenkomt op internet
Hebben jullie het over games?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef LiFePo4 het volgende:
Guitar en ik hebben vet lang gesprek joh
Haddenquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef LiFePo4 het volgende:
Sexchat zekerquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef LiFePo4 het volgende:
Dat zijn diezelfde vieze mannetjes die vroeger in een lange regenjas achter een boom stonden te wachten tot er iemand voorbij kwam waaraan ze hun 4 cm. lange garnaal konden laten zien!quote:
Idiote lui..quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:49 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Dat zijn diezelfde vieze mannetjes die vroeger in een lange regenjas achter een boom stonden te wachten tot er iemand voorbij kwam waaraan ze hun 4 cm. lange garnaal konden laten zien!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Het ging toch nergens meer over![]()
edit: behalve die pussy dan
Zal me niks verbazen inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:49 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Dat zijn diezelfde vieze mannetjes die vroeger in een lange regenjas achter een boom stonden te wachten tot er iemand voorbij kwam waaraan ze hun 4 cm. lange garnaal konden laten zien!
nog 5 en ik heb er 32000quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:53 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Oh, nog 20 19 posts en ik heb er 500
Heel netjes jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:55 schreef Franneh het volgende:
3672 heb ik er pas
vanaf 2007.. netjes he
Het is gewoon dezelfde afwijking.quote:
Ja en als je dan nog die kleine kinderen ziet die uit nieuwsgierigheid gaan kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:56 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde afwijking.
Pedo's () zoeken naar kinderen online, potloodventers doen op internet ook hun ding.
Zeker op Chatroulette. Daar ben je de "toevallige passant" (net als op straat) en daar kicken die gekken op.
Fran is een lief klein volwassen meisje!quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja en als je dan nog die kleine kinderen ziet die uit nieuwsgierigheid gaan kijken.
Ja natuurlijk ben ik datquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:01 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Fran is een lief klein volwassen meisje!
Echte muziek !quote:
quote:
Ik ben paranormaal, of een regenboogkindquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelingsnummer, hoe wist je dat?
Is dat hetzelfde als een nieuwetijdskind of is dat alweer wat anders?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:03 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Ik ben paranormaal, of een regenboogkind!
Komt tie nu meequote:
Ja dat dood de vervelingquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik ook.. wij hadden bij elkaar in de buurt moeten wonen
Ik ga zo maar is slapen denk ik
]quote:
Is hetzelfde, is mijn ADHD PDD Nos en weet ik veel wat lijdende buurjongentje ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een nieuwetijdskind of is dat alweer wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |