abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84994915
Dit is hem:

Poes blijft hier O+

Ruim een jaar geleden heb ik deze tv gekregen van een hele lieve meid. Zie topicreeks [GEZ] Spullen gezocht i.v.m. scheiding - Afdankertjes welkom :)
Het is een prachtding, inclusief meubel en op dit moment staat hij nog steeds aan, maar morgen ga ik een andere tv ophalen en komt deze dus vrij.
Ik wil hem daarom graag overdragen aan iemand die hem goed kan gebruiken. De prijs? Dat zijn de kosten die je zelf maakt om hem hier bij mij in Hensbroek te komen ophalen.

De afstandsbediening werkt niet zo heel erg jofel meer, maar ik heb die zelf nooit hoeven te gebruiken, omdat ik Digitenne heb en dus de afstandsbediening daarvan gebruikte.

De koffie staat klaar (thnx ElisaB), dus wie het eerst komt, het eerst geniet ^O^

Oeps, richtprijs verplicht: 1 euro :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2010 12:51:40 ]
pi_85028783
En weer even onder de aandacht. Ik weet dat niet iedereen om een CRT staat te springen, maar wellicht ben -of ken- je iemand die net op zichzelf woont en nog een nette televisie kan gebruiken :)
pi_85064344
Even een kickje op een wat gunstiger tijdstip. Sorry mods, zal het niet weer doen :@
pi_85067464
Ik wil hem wel, maar ik woon in Groningen. Kom je hier niet toevallig? Koffie staat klaar :).
pi_85068868
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Barzi het volgende:
Ik wil hem wel, maar ik woon in Groningen. Kom je hier niet toevallig? Koffie staat klaar :).
Ik heb destijds bijna 400 km moeten rijden om hem op te halen. Dat ben ik nu niet weer van plan om er vanaf te komen ;)
pi_85193790
Kickje
Ik laat hem tot zaterdagmiddag staan. Veel langer wil ik er niet mee lopen leuren :{
pi_85265303
Allerlaatste kans, slotje is al aangevraagd en mag ook worden gezet. Stuur een PM als je de tv alsnog wilt hebben, want morgenochtend gaat hij naar de vuilstort :{
pi_85268516
Dicht!