Laat me raden, het werkte nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen een jongen dat ik tandarts ass wilde worden, zong ie dat liedje de hele tijd om mij te verleiden ofzo.
Moet je wel eerst mooie ogen hebben natuurlijk hequote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen een jongen dat ik tandarts ass wilde worden, zong ie dat liedje de hele tijd om mij te verleiden ofzo.
Hahaha en je was om natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je wel eerst mooie ogen hebben natuurlijk he
Ja duh, anders werkt het sowieso niet natuurlijk.quote:
quote:
Nee. En toen werd een vriend van hem verliefd op mij en die begon het ook te zingen, en toen werd die andere boos omdat ie het gestolen had. Het was heel erg.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja duh, anders werkt het sowieso niet natuurlijk.
Hahaha wat een drama'squote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee. En toen werd een vriend van hem verliefd op mij en die begon het ook te zingen, en toen werd die andere boos omdat ie het gestolen had. Het was heel erg.
Ben jij ook bij "Het mooiste meisje van de klas" geweest?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee. En toen werd een vriend van hem verliefd op mij en die begon het ook te zingen, en toen werd die andere boos omdat ie het gestolen had. Het was heel erg.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook bij "Het mooiste meisje van de klas" geweest?
Ja, dat heb je wel eens he.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:49 schreef Koen66 het volgende:
zow, open ik eens een topic is ie in no time vol ...
Bella is gewoon geilquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook bij "Het mooiste meisje van de klas" geweest?
Nou niet denken dat ik eruit zie als een Megan Fox ofzeau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |