Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Waarom?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, een goede vriend van me wil zelfmoord plegen
Hij ziet het leven niet meer zitten... zn ouders hebben hem verstoten, zn vriend heeft het met hem uitgemaakt, hij is werkeloos, van school getrapt (om een bullshitreden trouwens), en van zn familie moet ie het ook al niet hebbenquote:
Mja, valt nog wel mee dacht ik eigenlijk. Heb wel erger gezien, vaak is zelfmoord gewoon een schreeuw om aandacht, als die echt dood wil is die dat al wel. Breng 'm eens in contact met een professionele organisatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij ziet het leven niet meer zitten... zn ouders hebben hem verstoten, zn vriend heeft het met hem uitgemaakt, hij is werkeloos, van school getrapt (om een bullshitreden trouwens), en van zn familie moet ie het ook al niet hebben
Heb ik hem ook gezegd, maar hij wil niet. Heeft al teveel slechte ervaringen met "professionals" gehadquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mja, valt nog wel mee dacht ik eigenlijk. Heb wel erger gezien, vaak is zelfmoord gewoon een schreeuw om aandacht, als die echt dood wil is die dat al wel. Breng 'm eens in contact met een professionele organisatie.
Jij hebt meer ellende gezien in iemands leven en denkt daardoor dat dit aandachtzoeken is?quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mja, valt nog wel mee dacht ik eigenlijk. Heb wel erger gezien, vaak is zelfmoord gewoon een schreeuw om aandacht, als die echt dood wil is die dat al wel. Breng 'm eens in contact met een professionele organisatie.
Ik herken de symptomen precies Selma, meer wil ik er niet over zeggen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt meer ellende gezien in iemands leven en denkt daardoor dat dit aandachtzoeken is?
Hoe kun jij nou weten wat iemand voelt?
Welke symptomen dan? Justin heeft alleen maar de tegenslagen van die vriend opgenoemd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik herken de symptomen precies Selma, meer wil ik er niet over zeggen.
En ik kan ze één voor één afstrepenquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Welke symptomen dan? Justin heeft alleen maar de tegenslagen van die vriend opgenoemd.
Marko =quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee, ik probeer wat liefde te brengen omdat iedereen zo rot doet tegen elkaar
ging jij niet slapen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee, ik probeer wat liefde te brengen omdat iedereen zo rot doet tegen elkaar
Selma, je hoeft niet zo uit je slof te schieten, schatquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt meer ellende gezien in iemands leven en denkt daardoor dat dit aandachtzoeken is?
Hoe kun jij nou weten wat iemand voelt?
sinds wanneer hebben wij jou nodig hier??quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ze hadden mij nodig hier![]()
DOEI DAN MAAR HENRIKE
ja wat hij zegtquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben wij jou nodig hier??
NOUNOU??
Doe ik ook niet. Ik vroeg alleen maar wat. Blijkbaar ziet Sander meer tekst in jouw posts.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Selma, je hoeft niet zo uit je slof te schieten, schat
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik vroeg alleen maar wat. Blijkbaar ziet Sander meer tekst in jouw posts.
Erg knap gemaakt!quote:
Yupquote:
Ja en nee, oud account, maar altijd veel gelurkt, wordt nu tijd voor veranderingquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai, jij bent nieuw hierzo he
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:50 schreef Robinhoo het volgende:
Jonge wanneer ga je nou eens een keer die onzin in je dagboek schrijven?
Dan hej der een mooie goedkope snackbar vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Daniël: de patatkruiden van de Aldi zijn precies die van Gerard!
oke mag ik jou in elkaar slaan? mag je daarna aangifte doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
zoek anders even een cel op
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
oke mag ik jou in elkaar slaan? mag je daarna aangifte doen.
zo kennen we je weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
oke mag ik jou in elkaar slaan? mag je daarna aangifte doen.
In de wereld van o.a Hen en Marko. Laat ze toch.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
In welke para-dimensionele wereld is Heracles de trots van Twente?
Heracles is OOK een trots van Twente, het is alleen jammer voor Heracles dat Twente uitgerekend afgelopen seizoen kampioen werd, waardoor er minder aandacht werd geschonken aan de (knappe) prestatie van Heralces.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
In welke para-dimensionele wereld is Heracles de trots van Twente?
Ga nu niet serieus op een grapje inquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Heracles is OOK een trots van Twente, het is alleen jammer voor Heracles dat Twente uitgerekend afgelopen seizoen kampioen werd, waardoor er minder aandacht werd geschonken aan de (knappe) prestatie van Heralces.
Er zijn vast genoeg Heraclieden die het Twente wel gunden denk ik zoquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga nu niet serieus op een grapje in
En een club die het een streekgenoot niet gunt kampioen te worden, mag geen trots zijn
Sorry dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef Samzz het volgende:
Oh, het was eigenlijk als grapje bedoeld.
Hey Remcoquote:
-----> KLB, het ideale sub-forum voor jouquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:10 schreef Redbaron het volgende:
Voetbal is KUT, Afzeiken geniaal en voor de rest schijt aan regels enzo
Nee want ze zijn daar zonder reden aan het afzeiken, das weer niet grappig....quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
-----> KLB, het ideale sub-forum voor jou
Wouterquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedenavond. Net weer van wacken. 1145 zijn we vertrokken. In ieder geval sneller dan vorig jaar.
Hoe is het hier?
Selmaquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WouterOp wat gekibbel na is het hier wel oke.
Hoe was het?
Jaa! Leukleukleuk! Parijs by night gezien, 4 avonden op een rij op stap geweest in parijs met parijsenaren! Echt tof:)quote:
Of de mannen zijn Studio Voetbal aan het kijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat stil hier...zeker allemaal op MSN.
Joodels en succes enzulksquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Redbaron het volgende:
alweer wakker, ff douchen en op naar frankrijk
Hier, wil je een bakkie?quote:
Krijsende kinderen vanaf half acht op een trampoline, ook een succesquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh wat heb ik slecht geslapenEerst last van een vlieg die steeds op mn arm kwam zitten, en onvindbaar was toen ik het licht aandeed, en daarna een klotemug
1 uur naar bed gegaan, 9 uur eruit en alles bij mekaar hooguit 2 uur slaap
Lol, welkomquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:20 schreef Fems het volgende:
Zo, in tukkerland, wat een rotweer! En ik heb geen kleren meer dus ik loop nu in een broek van mn zus die ze hier had laten liggen en een shirtje van mams
Oh dat is ook erg jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Krijsende kinderen vanaf half acht op een trampoline, ook een succes!
Ik ken het niet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef Assiej het volgende:
[..]Diddl
daar was ik vroeger zo gek van
Goedemorgen allen
Goeie vakantie gehad? veel gezien?quote:
Jaa! Ook parijs bij nacht verkent!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goeie vakantie gehad? veel gezien?
Haar naam is ook geen zwaard hequote:
Was wel donders mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter, heerscher \m/
Hoe was
[ afbeelding ]
?
Was KSE er nou wel of niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Was wel donders mooi
Wel weer mooie bands gezien maar helaas ook een paar gemist
ik heb ze in ieder geval niet gezienquote:
Calibanquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ze in ieder geval niet gezien
Caliban wel
Je instructeur?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog wachten tot vrijdag op rijles
[ afbeelding ]
En meer spijt krijgen dat je er niet was?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens kiekn wat er zoal op WOA was dit jaar
Welke supermarkt is het danquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ga ik net naar de plusmarkt om toast en markreel salade te halen...wat denk je?
Hebben ze dat weer niet. Kut supermarkt is het ook he
Ik gok op de plus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Welke supermarkt is het dan
Dat is erg zuur, verder geen supermarkt in de buurt?
Dan doe maar snel je ogen dicht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DiddlJe zag die klotemuis OVERAL!
Padoem tsjjquote:
Let op het woordje "zag"quote:
Welke film?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, net overhemd aan voor de bios vanaamd
Ik had ook vakantie van fok. Prima. Met jou?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ik heb jou gemist hier op het forum. Hoe is het?
Geen idee, schijnt bruut gewelddadig te zijn enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een remake van een oude film?
Iig een fijne avond
Goed hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had ook vakantie van fok. Prima. Met jou?
Is best grof ja, wel mooi. Geen vrouwenfilm, veel plezier iig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, schijnt bruut gewelddadig te zijn enzo.
Grofquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is best grof ja, wel mooi. Geen vrouwenfilm, veel plezier iig!
Italiaans iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik vanmiddag macaroni.Italiaans eten
Vrouwen kunnen ook van grof houden hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is best grof ja, wel mooi. Geen vrouwenfilm, veel plezier iig!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook van grof houden hoor.![]()
Bloed, afslachten, gillende wijven
Zin om ook een keer mee naar de film te gaan danquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook van grof houden hoor.![]()
Bloed, afslachten, gillende wijven
Prima.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zin om ook een keer mee naar de film te gaan dan
Mwa, daar is veel om te doen, maar dat zie je nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die trailer ziet er wel leuk uit... vooral die scene met al die lasers
Alsof er 30 geweren op 'm gericht worden
Zeg maar wanneer!quote:
Ziet er gewoon grappig uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mwa, daar is veel om te doen, maar dat zie je nog
Markoquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Kut TT!
Willem 2 for life!
Goeieavond allentesaam!
Ja fucking hell, die hele scene zit er niet inquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mwa, daar is veel om te doen, maar dat zie je nog
Eunt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja fucking hell, die hele scene zit er niet in
quote:
Anticlimaxquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar hoe was de film an sich?
ze hebt dr toch mooi n paar afknalltquote:
Dat welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ze hebt dr toch mooi n paar afknallt![]()
![]()
![]()
![]()
Doe is een voorbeeldje danquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe is een voorbeeldje dan
dmv een foto
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:38 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen, ik ben ook weer van de partij.
Dat mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker donatie doet aan KWF
Ninja editquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
@San
waar is dat mooie weer dan![]()
Ja ik mijn opa maar die was ook op leeftijd, meestal hebben ze dan kanker als ze ouder zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook mijn oudtante aan kanker verloren. Mijn vriendin en neef bijna
Spotten met kanker vind ik ook niet cool.
Mijn tante was 50, vind ik nu niet echt oudquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ik mijn opa maar die was ook op leeftijd, meestal hebben ze dan kanker als ze ouder zijn.
of overlijden aan ouderdom
maar dat van hem was sneu
Hij ging naar de dokter en even later kreeg hij te horen dat hij 2 weken tot 3maand te leven had
3.5maand is het uiteindelijk geworden
Nee indeed, dat is ook erg jongquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tante was 50, vind ik nu niet echt oud
En die verhalen hoor ik inderdaad ook regelmatig, naar de dokter voor een wissewasje en als terminaal patiënt weer naar buiten komen.
Nee, geen kinderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee indeed, dat is ook erg jong
had ze ook kinderen?
Ander meisje had buikklachten had ze ergste vorm van lympheklierkanker, chemo's gehad, zij blij.
nu heeft ze hersentumor.
Oh dat scheelt dan nog weer iets al is het alsnog een triest gebeuren..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen kinderen.
Mijn vriendin had ook lymfeklierkanker. Ze was 15 toen ze het kreeg
Die patatkraam naast de Media Markt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
De markt roeleert:
1x kleine patatje mayo (van de heerlijkeroodharige
snackbar-babe)
1x bakje kibbeling, kruiden-only
1x P.I.M.P.-vliegeniersbril![]()
[ afbeelding ]
Nee, op de markt is er 1 die verse patat heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die patatkraam naast de Media Markt?
En dat is die ene naast die ' snoep ' winkel die vast op de markt staan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, op de markt is er 1 die verse patat heeft.
Nee, op dinsdag en zaterdag is er een echte markt. Ik heb het dus niet over de dagmarkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Assiej het volgende:
En dat is die ene naast die ' snoep ' winkel die vast op de markt staan?
Nee, ergens in het midden. Haverkate of zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die patatkraam naast de Media Markt?
Ik heb ook een hekel aan dat onnodige gekanker, maar een beetje hypocriet vind ik dit altijd wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook mijn oudtante aan kanker verloren. Mijn vriendin en neef bijna
Spotten met kanker vind ik ook niet cool.
Welke patatkraam bedoel je dan, die ongv. bij de bijenkorf voor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, op dinsdag en zaterdag is er een echte markt. Ik heb het dus niet over de dagmarkt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan dat onnodige gekanker, maar een beetje hypocriet vind ik dit altijd wel.
Mijn oom is beroofd en vermoord in Afrika.. Mogen er dan grappen meer over gemaakt worden?
Die had ik ook in gedachten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Welke patatkraam bedoel je dan, die ongv. bij de bijenkorf voor?
maar daar staan er meerderen
Hahahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Die had ik ook in gedachten!
Dichtbij de beste muzikant van Enschede met zijn keyboard!
Tuurlijk, maar dat is juist het hypocriete ervan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef Assiej het volgende:
[..]hard...
Wie maakt daar grappen over of spot daar mee dan?
Mensen zeggen b.v. oh ik heb kanker fijne muziek op
je spot met een ziekte, je zegt toch ook niet ik heb griep fijne muziek op ...
+ Ik vind het nergens op slaan dat je zoiets zegt altijd met het woord 'KK' erin....
het schelt misschien lekker voor sommigen alleen denk ik dat je soms beter in het algemeen
'je' mond kunt houden met die ziekte want je weet maar nooit wie het wel en niet heeft
en wie daar gevoelig voor is...
Hij is wel geniaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha
Hij zit er serieus 9 van de 10x
hij is echt zo'n gemeentewerker
Ik vind dat als je zelf fatsoen heb je sowieso je mond houdt over dat soort woorden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is juist het hypocriete ervan.
Stel je voor dat heel mijn familie dood zou gaan aan de tyfus.
Mag dan ineens niemand neer grappen maken over tyfus? Dat is het meer.
De familie gaat er niet minder dood van hoor...
Ga jij er serieus bij staan om te luisteren wat voor een liedjes hij speelt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij is wel geniaal!
Zelfs als het 34 graden is zit hij nog kerstliedjes te spelen
Uuh. Als je er langs loopt of een patatje staat te eten in zijn buurt dan hoor je dat ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga jij er serieus bij staan om te luisteren wat voor een liedjes hij speelt?
Got'ya!
Dan ben ik meer met mijn gedachtes bij het etenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Uuh. Als je er langs loopt of een patatje staat te eten in zijn buurt dan hoor je dat ja.
Is dat zo vreemd?
Of je let gewoon niet op wat er om je heen gebeurdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan ben ik meer met mijn gedachtes bij het eten
Wrong, anders wist ik toch niet dat hij daar zatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Of je let gewoon niet op wat er om je heen gebeurd
Ja. DUS let je niet goed op wat er om je heen gebeurd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wrong, anders wist ik toch niet dat hij daar zat
Maar ik ben meer bezig met mijn gezeldschap / eten
Nee dat zeg ik net toch ook alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja. DUS let je niet goed op wat er om je heen gebeurd!
Nee hoor ligt er maar net aan hoe ver jij je oren gebruiktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Oldenzaal het volgende:
Naja, dat valt je toch automatisch op, ongeacht waar je mee bezig bent
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee hoor ligt er maar net aan hoe ver jij je oren gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Laat maar zittenBtw, die opmerking in het begin was sowieso niet serieus bedoelt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schijnbaar hap jij ook graag op dingen![]()
Multitasken is the magic word!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee hoor ligt er maar net aan hoe ver jij je oren gebruikt
je kunt je ook afsluiten voor dat soort dingen
als jij Tv kijkt, en je bent in een diep programma kan iemand b.v. wel Tig keer tegen je praten
en hoor je dat niet.
Ik iig niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I don't wanna die. I'm a God, why can't I live on?
\m/quote:
Ik zelf ben 11e tm 14e 'afwezig'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou doe ik steeds die oproep dat mijn ouders weg zijn enzo. Maar lees ik steeds niet wie er nou wanneer kunnen
Ik ben nog steeds vrij dus ik heb alle tijd. Zeg jij het maar Nath. Oh en ga je dan weer zo'n heerlijke cake bakken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou doe ik steeds die oproep dat mijn ouders weg zijn enzo. Maar lees ik steeds niet wie er nou wanneer kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |