Ja dat!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:02 schreef nattermann het volgende:
Stappen doet een paard in zo'n zandbak.
TS bedoelt uitgaan.
Deed dat het maar eensquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Gaat regen ook op vakantie tegenwoordig?
Omdat ik al een andere vakantie geboekt had en ik bezit geen geldboom helaasquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:10 schreef TwisterNederland het volgende:
waarom ben je niet met ze meegegaan op vakantie dan?
Wat een toeval dat precies al je vrienden tegelijk op vakantie gaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:01 schreef Drinky het volgende:
Zo kun je gofferdomme toch niet gaan stappen
Dat mijn stapmaten maar eens terugkomen van vakantie, en de zomer eens echt zomer gaat worden, want zo is het echt 3keerniks.
Klacht: Mijn zaterdagnacht weggooien
Omdat ie onder de plak zit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:10 schreef TwisterNederland het volgende:
waarom ben je niet met ze meegegaan op vakantie dan?
WTF man G jij hebt echt vet veel vrienden joh respect whaha xDquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Omdat ik al een andere vakantie geboekt had en ik bezit geen geldboom helaas
Niet al mijn vrienden, maar mijn stapmaten welquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat een toeval dat precies al je vrienden tegelijk op vakantie gaan
Waarom zou ik dat niet willen dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mogelijke reactie van TS hierop:
"Ik zou niet eens willen.."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik doe het niet expres, het was uitgelokt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:42 schreef tho_Omas het volgende:
Oja kijk hem flaneren met zijn bezittingen en weelde. Nouveauriche_Dennis@vrijeschool.nl.
TS wil stiekum wel een datequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:21 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
TS wil stiekum wel een date![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:21 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
TS wil stiekum wel een date![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:38 schreef Penisbaard het volgende: