Van vrijdag? Oh wat een figuren weer. Zitten echt walgelijke tussen. Je kan amper je avondeten binnen houden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kijk een herhaling van Popstars en verder zoek ik nog een hobby naast FOK!ken en zwemmen.
Dan ga je doodquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tomaat52 plukken en dan gaan stappen?
Nee, dankzij haar (en mijn pa natuurlijk) ben ik geworden wie ik ben:quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
![]()
Maar wel lief dat je je moeder niet wilde kwetsen
LAUUUUUUUUU!!1quote:
Dat was toch gewoon een soort terugblik en uitslag wie er door ging?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van vrijdag? Oh wat een figuren weer. Zitten echt walgelijke tussen. Je kan amper je avondeten binnen houden.
Er was iemand uit mijn vroegere woonplaats en die ging ook nog door ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van vrijdag? Oh wat een figuren weer. Zitten echt walgelijke tussen. Je kan amper je avondeten binnen houden.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Nee, dankzij haar (en mijn pa natuurlijk) ben ik geworden wie ik ben:
Een gezonde Hollandsche vent!
Als je dan weer leest over babymoorden in Nij Beets en alle andere ellende en familie drama's dan denk ik dat mijn ouders het niet zo slecht hebben gedaan.(
Als puber heb ik ze vervloekt... Wat is het leven soms toch vreemd he?)
Nee hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een soort terugblik en uitslag wie er door ging?
Was dat dat 15 jarige sletje? Had nooit door mogen gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er was iemand uit mijn vroegere woonplaats en die ging ook nog door ook
Nee, ze was 17.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was dat dat 15 jarige sletje? Had nooit door mogen gaan.
Weet ik niet. Ik kijk het niet elke week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |