groeten uit zuid afrika zeker!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef delano.888 het volgende:
Dan maar even een serieus antwoord, ik heb een een keer getest, eerst stofzuiger geleegd en toen een mega grote zwarte huisspin opgezogen.
Heb een stofzuiger zonder zak, dus kon makkelijk zien hoe het af liep.
Hij lag in 30x stukjes, nauwelijks terug te vinden, zelfs in een lege stofzuiger.
Dus dat is in ieder geval zo bij een LEGE stofzuiger, van een volle is het een stuk moeilijker te zeggen...
En dat was dus zo iets, voordat hij de stofzuiger tegen kwam:
[ afbeelding ]
Ga anders eerst even googlen voordat je irritant gaat doen:quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
groeten uit zuid afrika zeker!!
30 stukjes? Wat voor stofzuiger heb jij dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef delano.888 het volgende:
Dan maar even een serieus antwoord, ik heb een een keer getest, eerst stofzuiger geleegd en toen een mega grote zwarte huisspin opgezogen.
Heb een stofzuiger zonder zak, dus kon makkelijk zien hoe het af liep.
Hij lag in 30x stukjes, nauwelijks terug te vinden, zelfs in een lege stofzuiger.
Dus dat is in ieder geval zo bij een LEGE stofzuiger, van een volle is het een stuk moeilijker te zeggen...
En dat was dus zo iets, voordat hij de stofzuiger tegen kwam:
[ afbeelding ]
Kwam denk ik door het feit dat ik geen zak heb maar een (harde) plastic bak, plus hij was leeg, plus ik had m op volle sterkte gezet, en das best flink bij mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:02 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
30 stukjes? Wat voor stofzuiger heb jij dan?
Je slaat de spijker denk ik op z'n kop.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:42 schreef Mieks het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Miijn moeder is er ook bang voor misschien dat het daarvan komt. Maar niet zo extreem als ik. Ik verstijf echt als ik er een zie, durf niet meer in dezelfde kamer te zijn. Het is klote maar er is weinig aan te doen. Maar denk dus dat het vaak voorkomt uit of je ouders etc. er bang voor zijn, omdat je het dan zo leert.
Heb trouwens ooit (toen ik een jaar of 12 was) steentjes staan gooien met mn pa naar vogelspinnen op een camping in Arizona, Amerika. Toen durfde ik wel, dus vaag eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |