wuutt wtfquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef Julis het volgende:
Maar het ergste was nog in 2004. Toen hadden we 28 uur bij de grens gewacht tussen Turkije en Bulgarije.
Ik heb net 5 minuten lang een gesprek geprobeerd te voeren met iemand, maar moest telkens aan dit plaatje denken en dan aan het stukje "What the hell is your problem!quote:Op maandag 9 augustus 2010 05:54 schreef zarGon het volgende:
Morning Glory, hoe vaak ik het ook zie, ik lach er telkens weer om.
[ afbeelding ]
Doe maar weer alsof je boven ons aller Jülide staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
wuutt wtf
Toch blij met mn 3 uur 15 min. met het vliegtuig.
Pff, gelukkig was mijn oom en zijn gezin er ook bij. Anders verveelde ik me daar kapotquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
wuutt wtf
Toch blij met mn 3 uur 15 min. met het vliegtuig.
thanks for asking..quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef Julis het volgende:
Mijn rug is aan het vervellen. Ik lijk wel een slang.
Hoe was/is/wordt jullie vakantie trouwens?
Klinkt goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
thanks for asking..![]()
ik ben geweest in Antalya, Bodrum, Izmir, Çesme, Ayvalik.
O, zo vind ik het niet overkomen hoor. Hihiquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof je boven ons aller Jülide staat
24 dagen.. was gezellughh.. Bodrum lekker feestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Klinkt goed. Vooral toeristische plekjes. In hoeveel weken heb je die plaatsen bezocht?
Misschien heb ik je wel gezien in Ayvalik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
thanks for asking..![]()
ik ben geweest in Antalya, Bodrum, Izmir, Çesme, Ayvalik.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef Julis het volgende:
Een klootzak bij ons in de buurt heeft een 5-jarig meisje in de zolder verkracht. Het idee dat hij een paar huizen verderop woonde (ik kende hem wel van gezicht)... en wat hij heeft gedaan met dat meisje... ik word er misselijk van![]()
![]()
![]()
![]()
. Dit kon ook nog eens met mijn zusje gebeuren. Zij speelt ook wel eens daar in de buurt (hij woont dan ook dichtbij een speelplein). Maar gelukkig staat mijn vader, ik of mijn broertje er dan wel bij.
Tss Rookert is er ook weer hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof je boven ons aller Jülide staat
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien heb ik je wel gezien in Ayvalik.![]()
Mijn vakantie was geweldig.Wel wat kort.
Ik begin ook al.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef Julis het volgende:
Mijn rug is aan het vervellen. Ik lijk wel een slang.
Hoe was/is/wordt jullie vakantie trouwens?
Vervelend hequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik begin ook al.![]()
Word echt heel snel bruin maar het is er ook gelijk weer af.
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Vervelend he.
Bij mij duurt het wel lang, gelukkig.
Hahahquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja.![]()
Als ik iets langer was gebleven zag ik er uit als een negerin denk ik.
Ik heb gewoon dezelfde boeken als vorig jaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Julis het volgende:
Ayça, heb jij je schoolboeken al ontvangen? Ik heb ze vandaag gekregen.
Haha, jij ook. Jij bent toch ook weggeweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
Welkom terug dames
Pics van bruine koppen/ruggen/armen, loshangende vellen mag je bij de eczeemboer laten
Oké, dom van mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dezelfde boeken als vorig jaar.![]()
was jij dat meisje dat stond te swaffelen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien heb ik je wel gezien in Ayvalik.![]()
Mijn vakantie was geweldig.Wel wat kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |