ah nee he!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind Sterre juist leukof Lenthe
Het zijn idd vaak de combi's die zo ouderwets aandoen. Zoals KlaasJan inderdaad. Bij meisjes hoor je het sowieso weer minder, dus is het al vaker wat origineler. Gister bij popstarts zat een Desiree-Marie, dat vond ik zelf ook weer niks, dan is het zo'n mond vol, dan denk ik kies dan één roepnaam en hou de tweede als tweede, passieve naamquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan welke combinatie je hebt, vaak is het wel leuk maar marie-louise vind ik bijv. wat minder.
Desiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het zijn idd vaak de combi's die zo ouderwets aandoen. Zoals KlaasJan inderdaad. Bij meisjes hoor je het sowieso weer minder, dus is het al vaker wat origineler. Gister bij popstarts zat een Desiree-Marie, dat vond ik zelf ook weer niks, dan is het zo'n mond vol, dan denk ik kies dan één roepnaam en hou de tweede als tweede, passieve naam
Romy Noa is alweer wat anders dan Annemarie-Teresiaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar noem je d'r ook zo? Of roep je gewoon ROMYYYYY!!!
romy is leuk!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Hehehe en ik dacht dat miss-moana ons alweer voor was in het ruiltopic, heeft ze er zelf wat dingen in gezet.
jij bent latijd ninja met lakjes swappen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef miss--moana het volgende:
[..]
srry.....Nou durf ik helemaal niet meer te reageren als er ruillakjes staan...
Maar ik heb idd swappies erin gezet, verveelde me vandaag en kreeg ineens een opwelling om lakjes uit te zoeken.
Ik zou als ik een jongetjes was geweest André hebben geheten....ben wel blij dat ik een meiske ben geworden maja niet dat ik mijn naar nu zo top vind maar beter als André
Marie-Louisequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan welke combinatie je hebt, vaak is het wel leuk maar marie-louise vind ik bijv. wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had![]()
Ik noem haar van alles: muts, doos, noa, romy, romy noa, kneusjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahahaha nee mop het was gewoon een leuke samenkomst van momenten zeg maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef miss--moana het volgende:
[..]
srry.....Nou durf ik helemaal niet meer te reageren als er ruillakjes staan...
Maar ik heb idd swappies erin gezet, verveelde me vandaag en kreeg ineens een opwelling om lakjes uit te zoeken.
Ik zou als ik een jongetjes was geweest André hebben geheten....ben wel blij dat ik een meiske ben geworden maja niet dat ik mijn naar nu zo top vind maar beter als André
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon meedoen aan de hippe namen-trend, en mijn zoons Knots en Schroef noemen, en mijn dochters Libelle en Framboos
Dat mag gewoon als 1 naam hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik noem haar van alles: muts, doos, noa, romy, romy noa, kneusje![]()
Oh, en Isa Beau vind ik ook een prachtige combi. Als ik ooit nog een dochter krijg, wordt dat haar naam
Absoluut geen aanval hoor, want namen zijn zoooo persoonlijk, maar ik snap zelf niet waarom je een meisje Beau noemt. Iedereen heeft toch bij Frans geleerd dat Beau mannelijk is en Belle vrouwelijk? Ik weet wel dat dat in de praktijk anders ligt, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik noem haar van alles: muts, doos, noa, romy, romy noa, kneusje![]()
Oh, en Isa Beau vind ik ook een prachtige combi. Als ik ooit nog een dochter krijg, wordt dat haar naam
Ik vind dat ninja-PM gedoe zo kut. Post gewoon ff in het topic dat je interesse hebt en stuur daarbij ook een PM. Maar op deze manier is de helft vaak al weg en heeft er nog niemand in het topic op gereageerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha nee mop het was gewoon een leuke samenkomst van momenten zeg maar. Al heb ik wel zo m'n ideeën over het ruiltopic qua interesse tonen en volgorde van afhandeling zeg maar
. Maar dat gooi ik nog wel eens in de groep.
Hoop dat het snel over isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Linnie20v het volgende:
Thank you SQ
Ik ben aan het wachten tot mijn pillies een beetje werken. Want mijn slapen kloppen zwaar en mn nek is deaud...en als ik dan ga liggen ga ik me daar te erg op focussen wat leidt tot niet in slaap komen..
Namen die overlopen in de achternaam is ook irritant.
Sven Nijs & Lizet Theunissen bijvoorbeeld. Dat komt niet goed de strot uit
Ik heb mijn namen voor de dames en heren al klaar mocht ik ooit kinderen krijgen/nemen/willen/de kans hebben om ze te krijgen(voordat er een hele heisa start over het je-neemt-geen-kinderen
)
Nou, ik vind vooral, als iemand interesse toont, wacht je een normale tijd af of dat ook lukt. Maar als je daarna van nog iemand interesse krijgt, zet je die als 2e zeg maar, en als het dan met persoon 1 niet lukt, ga je verder met 2. Vind ik dan. Want niet iedereen zit constant overal te loeren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat ninja-PM gedoe zo kut. Post gewoon ff in het topic dat je interesse hebt en stuur daarbij ook een PM. Maar op deze manier is de helft vaak al weg en heeft er nog niemand in het topic op gereageerd!
doet me denken aan een BN'er die zijn tweelingzonen graag Rook en Vuur had willen noemen, want waar Rook is.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon meedoen aan de hippe namen-trend, en mijn zoons Knots en Schroef noemen, en mijn dochters Libelle en Framboos
Ja, dat vind ik inderdaad ook zo stom. Mensen die niet opletten hoe het met de achternaam bekt. Ik heb nogal een korte achternaam, dus een voornaam met 1 lettergreep is sowieso out of the questionquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:39 schreef Linnie20v het volgende:
Thank you SQ
Ik ben aan het wachten tot mijn pillies een beetje werken. Want mijn slapen kloppen zwaar en mn nek is deaud...en als ik dan ga liggen ga ik me daar te erg op focussen wat leidt tot niet in slaap komen..
Namen die overlopen in de achternaam is ook irritant.
Sven Nijs & Lizet Theunissen bijvoorbeeld. Dat komt niet goed de strot uit
Ik heb mijn namen voor de dames en heren al klaar mocht ik ooit kinderen krijgen/nemen/willen/de kans hebben om ze te krijgen(voordat er een hele heisa start over het je-neemt-geen-kinderen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |