Je wilt zeggen dat je prima kan autorijden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je hart hebt kunnen luchten, maar ik ben het gewoon echt niet met je eens. Tabee.
Zo, klopt ie voor heel FOK!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Svyatagor het volgende:
Klassiek topic dit. Een (vrij domme) fout maken bij het autorijden, dat op een forum posten en vervolgens narrig gaan lopen doen als je afgezeken wordt.
Joh ga lekker niet over mijn moeder beginnen! Slotje graag, ik heb mijn antwoord.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je prima kan autorijden?
Komop zeg, je bent zo debiel om gewoon rechtdoor een bocht uit te vliegen terwijl je nog niet eens in de bocht zit
Schei toch uit man. Een prutser ben je en je moeder is ook een gaar wijf dat ze je die auto compleet laat vernaggelen
Lees eerst de post van Sounddragon maar eens goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:06 schreef Eerin het volgende:
[..]
Joh ga lekker niet over mijn moeder beginnen! Slotje graag, ik heb mijn antwoord.
Jong, hou eens ff op..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je prima kan autorijden?
Komop zeg, je bent zo debiel om gewoon rechtdoor een bocht uit te vliegen terwijl je nog niet eens in de bocht zit
Schei toch uit man. Een prutser ben je en je moeder is ook een gaar wijf dat ze je die auto compleet laat vernaggelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |