abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:01:54 #26
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_84986346
Klassiek topic dit. Een (vrij domme) fout maken bij het autorijden, dat op een forum posten en vervolgens narrig gaan lopen doen als je afgezeken wordt.

:')
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_84986395
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je je hart hebt kunnen luchten, maar ik ben het gewoon echt niet met je eens. Tabee.
Je wilt zeggen dat je prima kan autorijden? :')

Komop zeg, je bent zo debiel om gewoon rechtdoor een bocht uit te vliegen terwijl je nog niet eens in de bocht zit _O-

Schei toch uit man. Een prutser ben je en je moeder is ook een gaar wijf dat ze je die auto compleet laat vernaggelen }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84986477
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:01 schreef Svyatagor het volgende:
Klassiek topic dit. Een (vrij domme) fout maken bij het autorijden, dat op een forum posten en vervolgens narrig gaan lopen doen als je afgezeken wordt.

:')
Zo, klopt ie voor heel FOK! ^O^
pi_84986534
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Komop zeg, je bent zo debiel om gewoon rechtdoor een bocht uit te vliegen terwijl je nog niet eens in de bocht zit _O-

Schei toch uit man. Een prutser ben je en je moeder is ook een gaar wijf dat ze je die auto compleet laat vernaggelen }:|
Joh ga lekker niet over mijn moeder beginnen! Slotje graag, ik heb mijn antwoord.
pi_84986563
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:06 schreef Eerin het volgende:

[..]

Joh ga lekker niet over mijn moeder beginnen! Slotje graag, ik heb mijn antwoord.
Lees eerst de post van Sounddragon maar eens goed :')
pi_84986574
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Jong, hou eens ff op..
Zij heeft haar verhaaltje gedaan, jij de jouwe..

Kan gebeuren toch? :?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_84986617
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')