Ja, en reken maar dat Nokia hier dik voor betaalt. 't Is gewoon marketing, niks "experiment".quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tweakers is een bedrijf, FOK! een community. Da's een beetje het hele verschil
Dat is onzin, Tweakers is ook een community, maar dan met een veel specifiekere doelgroep.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tweakers is een bedrijf, FOK! een community. Da's een beetje het hele verschil
Geen onzin; Tweakers is eigendom van VNU, een volwassen uitgever met betaalde krachten in dienst. Fok! draait bij mijn weten vrijwel volledig op vrijwilligers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is onzin, Tweakers is ook een community, maar dan met een veel specifiekere doelgroep.
Ja, dus wie doet het nou beter? Tweakers toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Geen onzin; Tweakers is eigendom van VNU, een volwassen uitgever met betaalde krachten in dienst. Fok! draait bij mijn weten vrijwel volledig op vrijwilligers.
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Geen onzin; Tweakers is eigendom van VNU, een volwassen uitgever met betaalde krachten in dienst. Fok! draait bij mijn weten vrijwel volledig op vrijwilligers.
beter in welk opzicht? Professionaliteit en geld verdienen? Zeker. Maar professionaliteit en geld verdienen zijn geen doelstellingen van FOK!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dus wie doet het nou beter? Tweakers toch?
En beide sites zijn (begonnen als) communities, dat ben ik met je eens. De een opereert nu alleen in een zakelijker kader dan de ander, dus er zijn wel enige verschillen. Maar goed, daar gaat dit topic helemaal niet over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar Tweakers begon ooit net als Fok gewoon als vrijwilligers site door ene Femme Taken. Maar zij waren iets slimmer zakelijk gezien en verkochten het aan VNU
(en nee ik ben geen Tweaker, kom er hoogst zelden)
En trouwens Fok! is ook eigendom van een bedrijf, maar dan gewoon wel het bedrijf van Danny
Het is op dinsdag, dan is alle content al gecleared he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:32 schreef Stekelbees het volgende:
Een hele dag ?!
Dan missen ze 's avonds een WoW-raid ?!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Jaaaren was ik Tweaker, zelfs een populaire gast in de huiskamer en nu noem ik mijzelf met trots Fokker.
Tegenwoordig kom ik nog regelmatig bij de Tweakers langs, op fok ben ik daartegen thuis.
Maar ga de Tweakers niet afbranden hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Jaaaren was ik Tweaker, zelfs een populaire gast in de huiskamer
quote:en nu noem ik mijzelf met trots Fokker.
quote:Tegenwoordig kom ik nog regelmatig bij de Tweakers langs, op fok ben ik daartegen thuis.
Gast...quote:Maar ga de Tweakers niet afbranden hoor
Jij bent stiekem best coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Jaaaren was ik Tweaker, zelfs een populaire gast in de huiskamer en nu noem ik mijzelf met trots Fokker.
Tegenwoordig kom ik nog regelmatig bij de Tweakers langs, op fok ben ik daartegen thuis.
Maar ga de Tweakers niet afbranden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |