PSV speelt toch al jaren in gestreepte shirts?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat Bayern in de traditionele streepjesshirts spelen de laatste tijd.
Moet PSV ook weer gaan doen.
Geen idee ... Let er niet zo opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV speelt toch al jaren in gestreepte shirts?
Ik heb al jaren een SCC van PSV. Dus ik weet het.quote:
Ja ze beginnen weer 0-0.quote:
Nee weinig sensatie ... slappe hapquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze beginnen weer 0-0.
Geen reet aan.
Vonf hem vroeger niks. Ziet er niet uit, zijn stijl. Maar heb steeds meer waardering voor hem gekregen. Nu weer uit het niets op de paal. Een ouderwetse goalgetter.quote:
Sinds 2002 één van mijn favoriete spitsen. Bij Bremen was hij geweldig alleen jammer dat hij er niet veel van bakt bij bayern.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vonf hem vroeger niks. Ziet er niet uit, zijn stijl. Maar heb steeds meer waardering voor hem gekregen. Nu weer uit het niets op de paal. Een ouderwetse goalgetter.
Hij heeft Muller het supertalent voor zich.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sinds 2002 één van mijn favoriete spitsen. Bij Bremen was hij geweldig alleen jammer dat hij er niet veel van bakt bij bayern.
Bij zijn overgang was hij eerste keus maar maakte hij ook niet veel goalsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft Muller het supertalent voor zich.
Kleine prijs dus zal wel niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:31 schreef YazooW het volgende:
Ben niet echt bekend met de Duitse Super Cup, maar krijgt van Gaal dalijk weer zo'n overdreven groot glas bier over zich heen?
Jammer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kleine prijs dus zal wel niet.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |