Ik dacht hetzelfde eigenlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik zeg niet dat ik het zèker weet, ik zou toch nog even wat andere bronnen raadplegen
Dat denk ik iid ook. WA auto en WA zijn twee verschillende verzekeringen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
maar welke WA verzekering dekt schade die door jouw huis is veroorzaakt?
you is in de war denk ik.
en beiden verplicht!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat denk ik iid ook. WA auto en WA zijn twee verschillende verzekeringen.
Nee, ik moest toen WA afsluiten en dat hoort volgens FBTO bij de woonverzekeringen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
maar welke WA verzekering dekt schade die door jouw huis is veroorzaakt?
you is in de war denk ik.
Auto wel, de andere weet ik niet zeker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik moest toen WA afsluiten en dat hoort volgens FBTO bij de woonverzekeringen...
Maar ik moet ze dus wel allebei houden?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Auto wel, de andere weet ik niet zeker.
http://nl.wikipedia.org/w(...)g_voor_Particulieren
quote:Je bent niet verplicht een aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. Een AVP hoort volgens de Consumentenbond echter wel in je basispakket van financiële diensten. Als je géén AVP hebt, en je verantwoordelijk bent voor schade, dan moet je dat geld uit eigen zak betalen. Als je per ongeluk iemand letsel hebt toegebracht, of bijvoorbeeld een auto hebt beschadigd, kunnen de bedragen flink oplopen. De meeste mensen hebben niet zo veel geld achter de hand. Dat risico kun je doorgaans financieel dus niet zelf dragen. Los daarvan is de premie die je betaalt voor een AVP (een paar tientjes per jaar voor een verzekerd bedrag van 1 miljoen euro of meer) aan de lage kant, en zeker geen reden om zo’n verzekering niet af te sluiten. 96% van de Nederlanders heeft overigens een AVP.
Oh, dan hou ik hem gewoon lekkerquote:
de hoogste tijdquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de hoogste tijd
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid
Dag mevrouw en dag meneer u komt hier toch weer?
André 'de natnek' Hazesquote:
Ze hebben vorige week de as uitgestrooid in Rusland...je ziet wat ervan gekomen is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
dies dood, zal wel goed gefikt hebben bij de crematie.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze hebben vorige week de as uitgestrooid in Rusland...je ziet wat ervan gekomen is.
ik heb bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |