he, hebben we dan weer gemistquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef FUFR het volgende:
er was weer een fijne fittie op de camping last saturday
doorgesnoven kampert (helmonder of course) met ijzeren pijp los op zijn eigen caravan en op die van de buren (vouwwagen met kinderen).
nog even een man of 15 met de dood bedreigd, echt weer een gezellige nacht. Het geschreeuw kwam over mijn KT heen en was ruim 200 meter van ons af. Dan kun je goed schreeuwen
Waarom zou het dan meteen een Helmonder zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef FUFR het volgende:
er was weer een fijne fittie op de camping last saturday
doorgesnoven kampert (helmonder of course) met ijzeren pijp los op zijn eigen caravan en op die van de buren (vouwwagen met kinderen).
nog even een man of 15 met de dood bedreigd, echt weer een gezellige nacht. Het geschreeuw kwam over mijn KT heen en was ruim 200 meter van ons af. Dan kun je goed schreeuwen
was van 0130 tot 0330.quote:
omdat de camping vol staat met wannabe's uit helmond en mensen die thuis ook een tabbert hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom zou het dan meteen een Helmonder zijn?
Wat bedoel je hiermee te zeggen, gaan we altijd te vroeg naar huis?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
was van 0130 tot 0330.
toen probeerde hij de ramen uit de P.wagen te schoppen
Dat is niet leukquote:
Niemand heeft je gedwongen om daar te staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat de camping vol staat met wannabe's uit helmond en mensen die thuis ook een tabbert hebben.
Dat is heul niet misschienquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand heeft je gedwongen om daar te staan
naja...Mrs FUFR misschien
Oh, Job heeft zo'n elektrisch ding, lijkt me niet zo prettig voor je benenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, Inu. Succes met het samenwonen.
EN BLIJF VAN ZIJN SCHEERMESJES AF! Er zijn er ook voor vrouwens!
Ook niet voor het oerwoud tussen de benen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, Job heeft zo'n elektrisch ding, lijkt me niet zo prettig voor je benenMaar bedankt voor de tip
Volgens mij is WA gewoon WA, en is dat persoonsgebonden, niet item-gebonden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef Inu het volgende:
Ik heb bij mn vorige huis een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten, maar nu heb ik een autoverzekering en daar zit het toch ook automatisch bij? Of zijn huis- en auto-aansprakelijkheid verschillend?
Dan kan ik hem dus opzeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is WA gewoon WA, en is dat persoonsgebonden, niet item-gebonden.
nee, zolang je nog kan lopen of niet onderweg in slaap valt, nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee te zeggen, gaan we altijd te vroeg naar huis?!
opzeggen? why? is verplicht in NL hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef Inu het volgende:
Ik heb bij mn vorige huis een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten, maar nu heb ik een autoverzekering en daar zit het toch ook automatisch bij? Of zijn huis- en auto-aansprakelijkheid verschillend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |