quote:
Tjaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]was toch een leukere reactie Juups
editsletquote:
Gelukkig heeft ze wel het uiterlijk van haar moederquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:41 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo rielekst als haar vader
spekbabiesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:41 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo rielekst als haar vader
Wij gaan vanmiddag op visite en daar heb ik wel zin inquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:24 schreef Blueman het volgende:
Ja eigenlijk wel.. heb alleen verkeerd gelegen dus spiertje in mijn rug zat vast...
Maar komt goed...
Straks denk ik eens rondje in Maasmechelen lopen... in het outlet centre...
Jij nog wat leuks in de planning?
Even lekker wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij gaan vanmiddag op visite en daar heb ik wel zin in
Het begin van het eindequote:Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef Inu het volgende:
Goedenavond!
Net mn huur opgezegdNog een maandje nu dus...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef ArTiC het volgende:
Minderwaardig doen over Helmond maar dan wel in Dordrecht gaan wonen
Als ik een pet op had zou ik er niet mee bij kunnen komen
Dordrecht heeft iig een mooi centrumquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef ArTiC het volgende:
Minderwaardig doen over Helmond maar dan wel in Dordrecht gaan wonen
Als ik een pet op had zou ik er niet mee bij kunnen komen
Lekker dicht bij Yvonnequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Dordrecht heeft iig een mooi centrumEn dat is nu precies waar ik ga wonen
Mijne zit gewoon op mn telefeun, erg fijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Juup© het volgende:
Vandaag naar vrienden geweest die op een nieuw adres wonen, halverwege nokt mijn navigatieshitding er mee op mijn GSM. Ik ben het gekut beu, ik ga deze bestellen:
[ afbeelding ]
TomTom XL IQ Routes edition2 Europa (42 landen)
Die ken ik toch nietquote:
Helmond ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Dordrecht heeft iig een mooi centrumEn dat is nu precies waar ik ga wonen
quote:
0...mooi, ik kan gemist wordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
laptop maar eens opstarten...3 weken niet aangehad![]()
eens kijken hoeveel paniekmailtjes ik gemist heb
Ga naar Dordrecht en neem je kussen meequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, in dat centrum ben ik dan nog niet geweest
Goed ideequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga naar Dordrecht en neem je kussen mee
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
0...mooi, ik kan gemist worden
*plant volgende vakantie*
Lekker rustig begin van de dag dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*aait* Best tof trouwens, om half acht op kantoor zijn. Over doods gesproken
Nee niet bepaald en zeker niet zoals mijn hoofd nu voeltquote:
Nee, bij Job. Hij heeft een groot genoeg appartement voor 2 personen, dus past primaquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ga je bij Job intrekken of huren jullie iets nieuws?
Oh nee, als het gaat om Artic plagen is het altijd goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee niet bepaald en zeker niet zoals mijn hoofd nu voeltBen beetje veel overprikkeld en moet weer medicatie extra innemen. Maar ik wilde ArTiC even plagen
Spannend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, bij Job. Hij heeft een groot genoeg appartement voor 2 personen, dus past prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |