Ah, ik zie 't. Wat een moeite!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een vers topic ja, en met het aanpassen van m'n lapo die geen lapo meer is
In principe wil ik Sepultura zien, die beginnen om 19:10, maar als het zulk kutweer blijft dan ga ik niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
Gedouched.
En oeh pietje, het lijkt zelfs droog te worden!
Volgens mij ga jij gewoon, door weer en windquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
In principe wil ik Sepultura zien, die beginnen om 19:10, maar als het zulk kutweer blijft dan ga ik niet!
Al is het gratis bier wat jij zo te lezen kan regelen wel tempting.
Vooral omdat die buienradar, die Pietje in het vorige topic gepost heeft, best hoopgevend isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij gewoon, door weer en wind
Nah.. een beetje miezeren is niet erg, maar ik kom net terug van boodschappen doen en het regende echt stevig. Ook dát overleef je wel, maar daar ga ik niet vrijwillig voor de lol in rondlopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij gewoon, door weer en wind
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:05 schreef gnilrednoz het volgende:
hoi iedereen, wat een lekker weer he?
ik moet zo de deur uit om boodschappen te doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook, zit heerlijk onder mijn parasolletje op het balkonnetje, heb wel de windfin erbij gezet want geen briesje te bekennen.
Ga je met de auto of laad je alles in de trein?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Laatste nieuws van Ian: Bijna alles ingepakt... PC staat nog en een paar spullen waarvan ik niet weet of ik Mera d'r mee op wil zadelenAls ik zo door ga heb ik morgen niet zo veel te doen als verwacht
En tering, wat heb ik een hoop bandshirts
Laatste nieuws van Mera (al een uurtje of wat terug via de sms): Onderste helft van het huis is over, woonkamer op de nieuwe locatie is bruikbaar maar ook daar: Wat een hoop zooi verzamel je
Negers Auto.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je met de auto of laad je alles in de trein?
Daar ben ik ook best benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je met de auto of laad je alles in de trein?
Nogsteeds Negers Auto.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar ben ik ook best benieuwd naar.
Flikker in een doos in V&A dan.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb oplaadkabels voor apparaten die ik zelf nooit gehád heb
Waarom zou je die meenemen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb oplaadkabels voor apparaten die ik zelf nooit gehád heb
Have funquote:
Yep en yep.... Flugel is uitgeput, en gezien ze dat met de account van Martijn gepost heeft ga ik er gewoon vanuit dat dat voor Martijn ook geldtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alles goed mag ik hopen? Wat zullen die ouders moe zijn zeg!
Crises zeg! Dat lijkt me dus echt niet leuk he..........quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:23 schreef hondjes het volgende:
Mijn schoonmoeder had 4 kinderen in twintig maanden, twee keer een tweeling..
Beetje late reaktie, kom net binnen en we zitten al in.. verzopen evenementen.
ohquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Den Haag ja, woon je ergens anders in Nederland dan zie ik het somber in.
Dus beide verhuizingen verlopen goed begrijp ik? En ja, een mens verzamelt een hoop zooi, daarom moet je af en toe ook verhuizen, kun je eens flink opruimenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Laatste nieuws van Ian: Bijna alles ingepakt... PC staat nog en een paar spullen waarvan ik niet weet of ik Mera d'r mee op wil zadelenAls ik zo door ga heb ik morgen niet zo veel te doen als verwacht
En tering, wat heb ik een hoop bandshirts
Laatste nieuws van Mera (al een uurtje of wat terug via de sms): Onderste helft van het huis is over, woonkamer op de nieuwe locatie is bruikbaar maar ook daar: Wat een hoop zooi verzamel je
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker in een doos in V&A dan.....
Zijn jullie gek? Misschien heb ik dat ooit nog wel nodigquote:
Ja, das waar, vooral als het zo'n dubieuze verkoper is die alleen het apparaat aanbiedt, en geen doos, gebruiksaanwijzing of lader kan leverenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, het apparaat kan je er altijd nog bijkopen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ok doei, wij gaan gratis eten en drinken.
En ja we bewaren wel wat bonnen voor jou Gert.
Nope, het regende hard hier, en Lies heeft dat zeker meegepakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ontzettend slecht weer hier nu, hoop dat liesje & Gert dit al gehad hebben want anders.
Er zijn genoeg apparaten die werken met de stroomkabel van een compleet ander systeemquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, het apparaat kan je er altijd nog bijkopen.
FUCK YOU! DAT WIL IK HEBBEN OMFFG CARL SAGANquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://webwinkel.volkskrant.nl/dvd/cosmos-carl-sagan-dvd.html
Besteld, ¤14,95, koopje
Vroeger echt genoten van deze serie, ook het boek heb ik meermalen verslonden
Het is zo'n beetje mijn bijbel
Ahhh! Whoop!quote:
Yupquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ahhh! Whoop!
Heb je de box al besteld Ian?
Ik kwam het toevallig tegen op Twitter op http://twitter.com/volkskrantquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YupThanks voor de tip
Ik was daar écht naar op zoek
Zo heb ik bij de Volkskrant alle afleveringen uit de serie "Wallander" besteld en inmiddels ontvangen. Maar nog niets van gezien, dus ben benieuwd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://webwinkel.volkskrant.nl/dvd/cosmos-carl-sagan-dvd.html
Besteld, ¤14,95, koopje
Vroeger echt genoten van deze serie, ook het boek heb ik meermalen verslonden
Het is zo'n beetje mijn bijbel
Adios, amigosquote:Man, the middle of the night 'what-ifs' turn to dust by morning... I really love rainy days.
succes amigo !quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, ik ga afsluiten geloof ikGeen idee wanneer ik weer online ben
Kan morgen zijn
Ligt aan hoe mijn planning verloopt
Mocht dit mijn laatste post vanuit Duitsland zijn wens ik jullie allen een prettig weekend en sluit ik af met de wijze woorden van de Heer Devin Townsend.
[..]
Adios, amigos
http://twitpic.com/2cgws5quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:20 schreef spuitje het volgende:
Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig nu wat voor kindje het is geworden: jongetje, meisje? Lengte, gewicht? Eventuele naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |