Ah, ik zie 't. Wat een moeite!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een vers topic ja, en met het aanpassen van m'n lapo die geen lapo meer is
In principe wil ik Sepultura zien, die beginnen om 19:10, maar als het zulk kutweer blijft dan ga ik niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
Gedouched.
En oeh pietje, het lijkt zelfs droog te worden!
Volgens mij ga jij gewoon, door weer en windquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
In principe wil ik Sepultura zien, die beginnen om 19:10, maar als het zulk kutweer blijft dan ga ik niet!
Al is het gratis bier wat jij zo te lezen kan regelen wel tempting.
Vooral omdat die buienradar, die Pietje in het vorige topic gepost heeft, best hoopgevend isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij gewoon, door weer en wind
Nah.. een beetje miezeren is niet erg, maar ik kom net terug van boodschappen doen en het regende echt stevig. Ook dát overleef je wel, maar daar ga ik niet vrijwillig voor de lol in rondlopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij gewoon, door weer en wind
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:05 schreef gnilrednoz het volgende:
hoi iedereen, wat een lekker weer he?
ik moet zo de deur uit om boodschappen te doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook, zit heerlijk onder mijn parasolletje op het balkonnetje, heb wel de windfin erbij gezet want geen briesje te bekennen.
Ga je met de auto of laad je alles in de trein?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Laatste nieuws van Ian: Bijna alles ingepakt... PC staat nog en een paar spullen waarvan ik niet weet of ik Mera d'r mee op wil zadelenAls ik zo door ga heb ik morgen niet zo veel te doen als verwacht
En tering, wat heb ik een hoop bandshirts
Laatste nieuws van Mera (al een uurtje of wat terug via de sms): Onderste helft van het huis is over, woonkamer op de nieuwe locatie is bruikbaar maar ook daar: Wat een hoop zooi verzamel je
Negers Auto.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je met de auto of laad je alles in de trein?
Daar ben ik ook best benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je met de auto of laad je alles in de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |