Hahahahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd, hoe erg ze zijn
Ik heb er een keer een helemaal over de rooie zien gaan omdat ze haar Lexus al overdag kreeg, en niet 's avonds op het feest waar iedereen het zou zien
Oh bah...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaan er ook mensen te jong dood. Nou ja, hersendood, in mijn ogen 1 pot nat.
Nou, orde van de dag maar weer.
Mwah als m'n ouders Lady Gaga konden betalen, dan zit ik ook niet op Dries te wachten natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet ook altijd zo lachen als ze verwachten dat er een of andere geweldige artiest komt en uiteindelijk komt er iemand die wekelijks in het buurthuis zingt![]()
In z'n gele Speedoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als m'n ouders Lady Gaga konden betalen, dan zit ik ook niet op Dries te wachten natuurlijk
Dat kan ik me voorstellen! Ik vind die vanzelfsprekendheid zo lachwekkend: 'tuurlijk fixen ze dat wel even voor me.'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als m'n ouders Lady Gaga konden betalen, dan zit ik ook niet op Dries te wachten natuurlijk
Ja, dat is toch niet te gelovenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu weer een aflevering vanaf het begin, maar zogenaamd weet geen van die vier lui wat er gebeurt als ze daar aankomen?![]()
Ik zou best een uurtje in het vliegtuig naast Dries willen zitten, reuze gezellig, maar niet op m'n Super sweet 16quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Ik vind die vanzelfsprekendheid zo lachwekkend: 'tuurlijk fixen ze dat wel even voor me.'
En Dries is best leuk
Die partners zijn allebei nu al zo opgefokt dat ze zometeen elkaar gaan aanvliegen denk ikquote:
Ja, dat is het idee idd...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu weer een aflevering vanaf het begin, maar zogenaamd weet geen van die vier lui wat er gebeurt als ze daar aankomen?![]()
Hehehe, ik vind Dries irritant. Hij is altijd zo 'blij' . Ik zag hem een tijdje terug, hij is écht heel bruinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou best een uurtje in het vliegtuig naast Dries willen zitten, reuze gezellig, maar niet op m'n Super sweet 16
Ik trek het niet meer, ik zet de tv ook aanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die partners zijn allebei nu al zo opgefokt dat ze zometeen elkaar gaan aanvliegen denk ik![]()
Ik vind de exen wel veel beter bij elkaar passen dan bij hun partners
Maar als je daar samen zogenaamd nietsvermoedend met partner op vakantie komt en je wordt daar verplicht gescheiden, dan loop je daar toch niet als een mak schaap achteraan, achter zo'n wildvreemde die je meeneemt naar een ander huis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee idd...
Maar of het werkelijk zo is...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je daar samen zogenaamd nietsvermoedend met partner op vakantie komt en je wordt daar verplicht gescheiden, dan loop je daar toch niet als een mak schaap achteraan, achter zo'n wildvreemde die je meeneemt naar een ander huis?
+1quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer, ik zet de tv ook aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |