Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...quote:
Ik heb een dipje ja ik kom niet veel meiden meer tegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemachtquote:
Het is toch niet zo interessant om te weten of iemand 3 of 5 dagen droog staat? Maar wel of iemand een week of een halfjaar droogstaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemacht
waarom begin je bij een week? en niet bij een dag of 3 dagen ofzo...
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?quote:
Ja 19x alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef RVP67 het volgende:
Zo te zien heeft Schenkstroop ook al aan de poll mee gedaan.
Het is duister en eenzaam werk, maar iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef superbad het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef superbad het volgende:
He fokkers, ik sta nu al een tijdje droog en ik wil graag weten of dat normaal is. Daarom heb ik deze pool gemaakt:
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofielquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef JK het volgende:
Als ik het zo lees moet er minder geFOK!t worden en meer geneukt worden. Bijna evenveel maagden als mensen die het nog onlangs hebben gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |