Hoe is je zoontje er nu dan onder? Hij zal nu wel een jaar of 5 zijn ofzo? Antwoorden mag ook per PMquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naja vragen per pm wil ik nog wel beantwoorden maar zo openlijk op het forum vind ik dan weer ff TE
Ja kinderen zijn altijd de dupe helaas Of je nou goede of slechte wil toont
Nee Lynda wil alleen met mij trouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik wou eerst met lynda trouwen maar die wilt niet![]()
Ja, het blijft een dure grapquote:beetje sparen enz.
quote:
daar zat ik ook aan te denken maar wendy wilt dat nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Ja, het blijft een dure grap. Of je moet op maandag om 10.00 uur gratis trouwen, met twee getuigen die je van straat plukt
.
Het gaat oke, alhoewel ik zelf nogal sceptisch er tegenover sta want het is nu al de 3e keer dat de regeling opnieuw gestart is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef Bart het volgende:
Hoe is je zoontje er nu dan onder? Hij zal nu wel een jaar of 5 zijn ofzo? Antwoorden mag ook per PM. (of helemaal niet natuurlijik..)
ik vind 2 katten zat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef lynda het volgende:
Ik ben verstandig![]()
Kinderen doe ik ook niet aan, ik neem wel 3 katten![]()
nee geen hond, die moet je uitlaten
Vrouwen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken maar wendy wilt dat niet
Dat laatste is inderdaad het belangrijkste. Lijkt me overigens wel klote dat je contact moet blijven houden met je ex, omdat je een kind samen hebt, terwijl je misschien eigenlijk het liefst geen zak meer te maken zou willen hebben met die ventquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat oke, alhoewel ik zelf nogal sceptisch er tegenover sta want het is nu al de 3e keer dat de regeling opnieuw gestart is.
Hij gaat blij heen en komt blij terug. Dat is voor mij het belangrijkste
Ik heb er ook 3quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef lynda het volgende:
Ik ben verstandig![]()
Kinderen doe ik ook niet aan, ik neem wel 3 katten![]()
nee geen hond, die moet je uitlaten
Ja gelukkig zijn dat hooguit 20 minuten per 2 wekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:40 schreef Bart het volgende:
Dat laatste is inderdaad het belangrijkste. Lijkt me overigens wel klote dat je contact moet blijven houden met je ex, omdat je een kind samen hebt, terwijl je misschien eigenlijk het liefst geen zak meer te maken zou willen hebben met die vent.
Is het zo erg?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn dat hooguit 20 minuten per 2 weken
Dat overleef ik nog wel (enigszins)
Nee je hebt me net je kattenbak aangeboden voor de toekomstige katquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik vind 2 katten zat.
heb je al katten?
Scherpquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee je hebt me net je kattenbak aangeboden voor de toekomstige kat
En wat voor 2!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:40 schreef Bart het volgende:
2 katten hier
Wat een kattenmensen in Alkmaar
nog niet helemaal wakkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee je hebt me net je kattenbak aangeboden voor de toekomstige kat
Laten we het erop houden dat ik aardig ben en doe omdat er kinderen bij zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik aardig ben en doe omdat er kinderen bij zijnBen jij zo'n bitch danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
De tofstequote:
Amsterdam? Wat moet je daar nou weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef lynda het volgende:
Nou tijd om Amsterdam onveilig te maken![]()
ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nat voer? Van die zakjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nog niet helemaal wakker![]()
maar voor de liefhebber heb ik nog een kattenbak en een krabpaal in de aanbieding... en eventueel nog nat voer die van ons eten dat niet.
ja en een blik.quote:
ik ga vanavond naar de melkwegquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef lynda het volgende:
Nou tijd om Amsterdam onveilig te maken![]()
ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |