alleen quoten is ook vrij vervelendquote:
Ja maar ik ben geen newbie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
eh ok... deed jij het niet ook net?
Balenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
balen. amsterdam gaat vanavond niet door ivm zieke bianca
het zal... voer in goede orde ontvangen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen newbie.
[..]
Balen.
Sterkte Bianca!
ik zou zeggen: eet smakelijkquote:
Ik zal het doorgeven, alhoewel ik waarschijnlijk niet begrepen zal worden. Maar dat is met alle vrouwen hier in huis.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
balen. amsterdam gaat vanavond niet door ivm zieke bianca
is dat een stille hint, oudere dame?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet alleen gaan of nog met iemand anders
Zit je nu jezelf aan te biedenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet alleen gaan of nog met iemand anders
Het is dat ik aan de studie moetquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is dat een stille hint, oudere dame?
Kom op zeg, zijn jullie in de puberteit blijven hangen ofzoquote:
Niksquote:
Misschien ben je inderdaad toch wel een oud wijfquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom op zeg, zijn jullie in de puberteit blijven hangen ofzo
Nouja zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien ben je inderdaad toch wel een oud wijf.
slijmjurkquote:
Nouja zegquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Zal ik dan maar de bitch uit gaan hangen
Welnee, het is gewoon de waarheid.quote:
Wasda?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
he bart, even wat anders, keertje biertje halen bij gunnery's?
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga filmpje kijken.
austin powers goldmember.
om de trilogie af te sluiten
Voor deze ene keer, maar dan moet je wel vertellen wat Gunnery's is...quote:
Austin Powers is echt grappigquote:
ik had gister deel 2 zitten kijken. kwam dit stukkie voor idd. geniaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Austin Powers is echt grappig. Vooral de scenes dat ze achter een doek zitten en dat je die silhouetten ziet, dan kun je me opvegen
.
Ja dat is ook wel mooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik had gister deel 2 zitten kijken. kwam dit stukkie voor idd. geniaal.
geniaal stukkie vind ik dat dr. evil en scott bij jerry springer zitten.
Ah kijk aan, dat klinkt dan als een goed planquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
die "ierse pub" bij de platstener brug. tegen over amon de shoarma zaak.
ze hebben lekker bier daar, guinnes en murphys
dat dacht ik ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah kijk aan, dat klinkt dan als een goed plan
ik ben er voor in.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
Dan wordt het dus gelijk een meet. Moet de rest ook gewoon komen natuurlijk... Biancaatje en Douche-eendje en mdma en freezepop en onze ambassadrice natuurlijk ook! En alle anderen die ik vergeten ben
.
Dat mag ik wel hopen, van een pub, dat ze minimaal Guinness en Murphy's hebben, anders is het niet meer dan een kroeg met een Ierse naam.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
die "ierse pub" bij de platstener brug. tegen over amon de shoarma zaak.
ze hebben lekker bier daar, guinnes en murphys
quote:
eigenlijk is het een kroeg met een ierse naam. geen traditionele pub iigquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen, van een pub, dat ze minimaal Guinness en Murphy's hebben, anders is het niet meer dan een kroeg met een Ierse naam.Moet er misschien maar eens een kijkje gaan nemen, weer eens iets anders dan de pub naast de Extase.
roep maar een datumquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:05 schreef lynda het volgende:
Dan wel tijdens een wedstrijddag naar Gunnery's
dat is op door de weekse dag toch?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
Dan wordt het dus gelijk een meet. Moet de rest ook gewoon komen natuurlijk... Biancaatje en Douche-eendje en mdma en freezepop en onze ambassadrice natuurlijk ook! En alle anderen die ik vergeten ben
.
Meeten is leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
nooit eerder gedaan.
op zich wel grappig zie je eindelijk die mensen met wie je aan het praten bent.
voor sommige mensen zal het een schok zijn als opeens een Marokkaan er tussen zit
Wat voor wedstrijd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:05 schreef lynda het volgende:
Dan wel tijdens een wedstrijddag naar Gunnery's
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
voor sommige mensen zal het een schok zijn als opeens een Marokkaan er tussen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |