Alles wat je kan bespelen mag gebruikt worden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag geprobeert, morgen maak ik misschien wel een versie
Welke instrumenten zijn toegestaan?
Morgen eens iets proberen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alles wat je kan bespelen mag gebruikt worden!
Ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef Gitaarmat het volgende:
ik zie net een tweet: IKC voorprogramma The Customs in Hedon!
Nicequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, echt tof.
Ik heb op mijn interface 6 outputs. Dus ik kan 6 kanalen naar de mixer doorlussen!Heeft toch wel wat.
Net dit opgenomen (voor de contest).
Ik ben met de melodica begonnen. En op het laatst wou ik toch bas en drums hebben, lekkere tempo wisselingen dus, maar dan hoor je tenminste dat het niet ingeprogrammeerd is en niet geknipt, geplakt of wat dan ook!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QZNLSOJYBSWD.mp3
Intrumenten:
Loopje: Hohner melodica
Synths: Casio Casiotone 403
Basnootjes hoog: Casio Casiotone 403
Basnootjes laag: Roland D-10
Drums: Roland D-10
Reverb met een Boss RRV-10
Echt niks uit de computer dus!
Inc solo en intro ? Dan Spits solo's zijn wel lastig om in te studerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Under_Score het volgende:
ik oefen madhouse van anthrax, en creeping death van metallica
Hufters!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:54 schreef blckbb het volgende:
Yugh, werk gaat me waarschijnlijk screwen met Culemborg BluesIk weet pas sinds vandaag dat ik op die datum moet werken, had het niet eerder kunnen weten omdat ik vrij had toen de nieuwe roosters bekend werden gemaakt. Nu is het dus te laat om vrij te vragen, verdomme.
heb het geluisterd, klinkt zeer goed, maar ik denk ook at de gitaren iets harder mogen, en de vocals ook wel iets. de drum overheerst nu teveel. trouwens geheel zelf geschreven nummer? klinkt echt supermooi!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef SingleCoil het volgende:
Wij hebben gisterenavond een nieuw nummer gemaakt (dat is nummer 3 dus.Nog4 en danhebben we genoeg voor ons eerste optreden, op 4 september)
Ik heb er net eenmixje van gemaakt, vinden jullie nou ook dat de gitaren harder moeten en de drums zachter? Ik vind het zo juist wel lekker in evenwicht.
Gone, gone, gone.... http://www.kramer-music.nl/Files/09082010gone.mp3
O nice! Ik moet ff later het liedje luisteren, want ik heb geen geluid op mn werkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, echt tof.
Ik heb op mijn interface 6 outputs. Dus ik kan 6 kanalen naar de mixer doorlussen!Heeft toch wel wat.
Net dit opgenomen (voor de contest).
Ik ben met de melodica begonnen. En op het laatst wou ik toch bas en drums hebben, lekkere tempo wisselingen dus, maar dan hoor je tenminste dat het niet ingeprogrammeerd is en niet geknipt, geplakt of wat dan ook!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QZNLSOJYBSWD.mp3
Intrumenten:
Loopje: Hohner melodica
Synths: Casio Casiotone 403
Basnootjes hoog: Casio Casiotone 403
Basnootjes laag: Roland D-10
Drums: Roland D-10
Reverb met een Boss RRV-10
Echt niks uit de computer dus!
Leuk dat je nog even geluisterd hebt! Van Pearl Jam ken ik niks en van REM alleen Losing my Religion (dat is toch van REM?).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:44 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heb het geluisterd, klinkt zeer goed, maar ik denk ook at de gitaren iets harder mogen, en de vocals ook wel iets. de drum overheerst nu teveel. trouwens geheel zelf geschreven nummer? klinkt echt supermooi!
voel een beetje rem en pearljam invloeden, kan dat kloppen??
ik luisterde hem op een 5.1 set maar vond de bas wel goed, ik zou graag meer gitaar en meer zang horen (zang maar beetje erop)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Leuk dat je nog even geluisterd hebt! Van Pearl Jam ken ik niks en van REM alleen Losing my Religion (dat is toch van REM?).
Ik ga die mix nog een keer over doen, ik heb 'm nu gemixt op laptop speakertjes, als ik dan met mijn inears luister krijg ik een heel ander beeld, met idd te weinig gitaar en erg veel bas.
Zo'n deceiver lijikt me ook wel tof.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:35 schreef The_Dean het volgende:
Zat eens te kijken naar een Dean Razorback V 255, maar die krengen zijn tegen de 1000 euro
Maar zo mooi![]()
[ afbeelding ]
JAAAquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n deceiver lijikt me ook wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |