Wat?quote:
6 jaar en niet veel verder dan powerchords?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef The_Dean het volgende:
Pfff, ik denk nu zo'n 6 jaar.
En veel verder dan powerchords kom ik niet
Waarschijnlijk een Luie gitarist.quote:
BB King afkraken, lui noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een Luie gitarist.
Soort B.B.King, zittend op een stoel, gekke bekken trekken, en het emotie noemen
Dat was een grap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
BB King afkraken, lui noemen
Waarom denk je dat hij in een stoel zit? Omdat hij nog jong en kwiek, en bovenal dun isEn sorry hoor, maar in BB's muziek zit nog altijd veel meer emotie dan in Queen. I rest my case.
Zeker welquote:
Met wijsvinger en pinkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
6 jaar en niet veel verder dan powerchords?
Valt me wel tegen.
Ik kan wel een paar basic accoorden en juist geen powerchords.
Hoe pak ik die het simpelst?
Vooral iemand oordelen voordat je iemand kent.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een Luie gitarist.
Soort B.B.King, zittend op een stoel, gekke bekken trekken, en het emotie noemen
Haha, mafkees!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker wel
[..]
Met wijsvinger en ringvingert (en event. pink erbij om het af te maken)
[..]
ben 'm nu ook weer aan het oefenen, maar het valt niet mee... raak telkens in de knoop met me vingers...quote:
Dat moet dus koptelefoonversterker zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef guitarist het volgende:
Gisteren microfoonversterker binnengekomen, besteld bij de feedback. Vandaag komt er nog een 4 kanaals pre-amp binnen en dan ben ik voorlopig weer even klaar met GAS geven.
Sowieso is het zonder tquote:
Zeikertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sowieso is het zonder t
Maar nee, gewoon met pink en wijsvinger
Nee, maar ik woon wel in Rotterdam en daar kunnen zelfs die geenstijllutsers iets aan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Het is hier geen geenstijl, kneuzen
Die zullen vast wel goed isoleren of niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef guitarist het volgende:
Te gekke koptelefoon gescoord voor 2,50.![]()
http://twitpic.com/2e25lj
Ey, zoiets ligt ook nog bij m'n ouders als het goed isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef guitarist het volgende:
Te gekke koptelefoon gescoord voor 2,50.![]()
http://twitpic.com/2e25lj
Nee, eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar hij is gewoon geweldig. Ook draaiknopjes voor het volume aan elke kant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Die zullen vast wel goed isoleren of niet?
Bij die van mij ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ey, zoiets ligt ook nog bij m'n ouders als het goed is
Kun jij dan ook Aprés ski muziek draaien zoals Dikke Dennis afgelopen weekend op Solar?quote:
Ik heb ook zo'n ding waarmee ik 's avonds/'s nachts gitaar speelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar hij is gewoon geweldig. Ook draaiknopjes voor het volume aan elke kant.
Tunerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Yes morgen een Loopstation halen en dan nog een wah of een ander leuk pedaal, tips?
Budget voor dat pedaal; ¤100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |